איך מנקים פוטובלוק?

מקרה שאירע לשכנה שלנו במהלך ניקיון לחג הפסח, גרם לנו להבין כי יש מי שלא יודעים איך מנקים מוצרים בסיסיים. עובדה זו הביאה אותנו להוציא סדרת מדריכים שתעלה את המודעות בנושא ותציג בכל פעם איך מנקים פריט אחר.

במדריכים הקודמים הצגנו בפניכם את האופן הנכון לניקיון של שיש, מסכי מחשב ושידות של תינוקות. הפעם, נציג בפניכם איך מנקים את הפוטובלוק שהפך להיות חלק בלתי נפרד מבתים רבים.

 

רגע, מה זה בכלל פוטובלוק?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שרבים יודעים מה זה פוטובלוק, אבל מספיק שיש קורא אחד שלא מכיר במוצר והדבר עשוי להוביל לבעיה. לכן, נציג בפניכם בקצרה בפסקה זו את הפוטובלוק (אם אתם מכירים בפריט המוכר, תוכלו פשוט לדלג אל הפסקה הבאה).

פוטובלוק, כשמו כן הוא, זה בלוק שמודפסת עליו תמונה. הפוטובלוק מונח בבתים רבים על גבי משטחים שונים כמו שולחנות קפה, שידות ומדפים. רגע לפני שנציג בפניכם את שלבי הניקיון של הפוטובלוק, כדאי שתדעו שבחרנו להתמקד בפריט חיוני זה בגלל שקיבלנו פניות מצד גולשים שהתעניינו בו.

לַחֲכוֹת

השלב ה – 1 בהליך הניקוי של פוטובלוק: תכינו את הכלים

בשלב הראשון של הליך הניקוי, עליכם להכין את הכלים הדרושים. חשוב מאוד שתיישמו את השלבים בהתאם, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שאתם לא פוגעים בתמונה המודפסת על גבי הבלוק. ההמלצה שלנו היא להכין את הכלים הבאים:

  • מטלית קטנה חדשה
  • בקבוק תרסיס עם מים חדשים

 

השלב ה – 2 בהליך הניקוי של פוטובלוק: תתחילו בריסוס

יש מי שמרססים את המים ישירות על הפוטובלוק. כניסה מהירה אל אתר blockim שמציג את כל המידע החיוני על פוטובלוקים, יציג בפניכם הודעת אזהרה בנושא. שכן, עדיף להשתמש בכמות מועטה מאוד של מים. מספיק לרסס פעם אחת בלבד את המטלית ולאחר מכן, לעבור על הפוטובלוק בעדינות.

 

אל תתפתו לנקות מעבר לזה

אם יש לנו פה חולות וחולי ניקיון שמרגישים צורך להעביר מטלית רטובה או סקוץ', אנחנו כאן כדי לבקש מכם (שוב) להימנע מכך. הפוטובלוק אינו צובר לכלוך רב, מדובר במרבית המקרים בכמויות קטנות של אבק. אם תערכו ניקיון קבוע, אתם תצטרכו לבצע בסופו של דבר ניקיון פשוט כפי שהוצע לכם לעיל. ניקיון מסיבי עשוי לפגוע באיכות התמונה ובבלוק העץ.

לְנַקוֹת

החכמתם בנושא? עכשיו זה הזמן להעביר את המידע הלאה

אם אתם מתכננים להעניק לאדם אהוב תמונה על גבי פוטובלוק בקרוב, כדאי שתשלחו לו את המדריך הנוכחי בצירוף הברכה. שכן, כך הוא יידע איך עליו לנקות את המתנה ולהימנע מהרס של התמונה.

 

לסיום

מדריך זה העלה את המודעות בכל הנוגע לניקיון הולם של פוטובלוק. יש ברשותכם כעת את כל המידע החיוני בנושא, כך שנותר לכם רק להעביר אותו הלאה ולבצע ניקיון תדיר (אחת לשבוע) של הפוטובלוקים שברשותכם.

בלוק פוטו נקי

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיסוי ספה
3 כללים לבחירת כיסוי לספה

השקעתם ורכשתם ספה יפה, אתם לא רוצים לשים עליה כיסוי בגלל שהיא בלויה, אלא כדי לשמור עליה (למרות שכיסוי לספה מהווה פתרון מושלם להפיכת ספה בלויה לספה עדכנית ומזמינה). כיסוי

חדר שינה
4 דרכים לניקוי וילונות פשתן

בעבר, וילונות היו פתרון להצללה והאפלה. מבחר הוילונות כלל מעט מאוד סוגי בדים ומנגנונים, והיה מדובר במוצר פרקטי לחלוטין. כיום, הוילונות הם הרבה מעבר לפרקטיים – הם חלק בלתי נפרד

קוסמי יום הולדת
חקר הצד העסקי של קוסמי יום הולדת

בעולם הקסום של ימי הולדת לילדים, נוכחות של קוסם מיומן יכולה ליצור אווירה של פליאה והתרגשות. אבל מעבר לטריקים והאשליות המרתקים מסתתרת הזדמנות עסקית משגשגת. מאמר זה בוחן את הצד