באילו מקרים כדאי להשתמש במכונת גרניק לניקוי הבית

בין אם יש לכם בית גדול, גינה גדולה, אופניים או רכב, בוודאי נמאס לכם לארגן בכל פעם מחדש דלי עם סבון ומים, ולנקות את כל זה באמצעות סמרטוט.

למרות שזו שיטה חסכנית יותר במים, ישנם כתמים שאינם יורדים בשיטה זו, והיא דורשת השקעה של זמן רב.

אולי תופתעו לגלות כי ישנה שיטה יעילה יותר לניקיון הבית.

 

מה זה גרניק?

גרניק, או בשמו הרשמי, מכונת שטיפה בלחץ, היא מכונה היוצרת זרם חזק של מים, המאפשר הסרה מהירה של כתמים קשים. לגרניק יש אקדח לחץ, המווסת את לחץ המים. תוכלו לשנות את מידת לחץ המים בהתאם לצורך. האקדח מחובר לצינור, שמחובר לגוף המכונה.

 

איזה סוגים של כתמים הגרניק מסוגל לפרק?

הגרניק מאפשר הסרה של כתמים קשים במיוחד במרחב הגינה והבית, להלן מספר דוגמאות:

  • כתמי שמן
  • אבק
  • בוץ
  • וכדומה

 

אילו דברים ניתן לנקות באמצעות הגרניק?

אולי תופתעו לגלות את מגוון התחומי ניקיון להם מתאים השימוש בגרניק. להלן מספר דוגמאות:

 

  1. שטיפת רכב פרטי באמצעות גרניק

שימוש בגרניק חוסך מכם את הניקיון המתיש באמצעות דלי וסמרטוט, וכן חוסך לטווח הארוך את עלויות שטיפת הרכב במוסך. באמצעות הגרניק תוכלו להסיר בקלות גם את הליכלוך העיקש ביותר, כגון לשלשת הציפורים או פירות  שנפלו מהעצים.

 

  1. שטיפת ג'יפ והאופניים באמצעות גרניק

באמצעות הגרניק תוכלו להסיר בקלות את האבק והבוץ מהג'יפ ומאופני השטח שלכם לאחר שחזרתם מטיול סוער. כך, אם אתם יוצאים לטיולי שטח רבים, יהיה לכם הרבה יותר קל לנקות את הג'יפ, וכך תוכלו להיבדל מהג'יפים המלוכלכים הנפוצים בנוף, וליהנות מג'יפ נקי.

 

  1. שטיפת הגינה באמצעות גרניק

הגרניק יקל עליכם בניקיון  הגינה, בייחוד לאחר סופות חול או היערמות של אבק. תוכלו אף להסיר מהאזורים המרוצפים כתמים עיקשים ברמות שונות, החל מלשלשת ציפורים וכלה בטביעות רגליים.

 

  1. שטיפת הבית באמצעות גרניק

בייחוד אם יש לכם בית רחב היקף, ככל הנראה יועיל לכם להשתמש בגרניק על מנת לצלוח את הניקיון במהירות וביעילות.

 

האם כל מכונת גרניק תתאים לשימוש ביתי?

התשובה היא חד-משמעית, לא. ישנן מכונות גרניק המיועדות באופן ספציפי לשימוש ביתי. מכונות אלה עושות שימוש בלחץ מים נמוך יותר (100-160 בר) מאשר מכונות הגרניק התעשייתיות (190-250 בר). כמו כן, שימו לב כי לכל תחום ניקיון מתאימה מכונת גרניק מעט שונה. לכן, חשוב להתייעץ עם גורם מקצועי על מנת שתמצאו את המכונה שהכי מתאימה לצרכי הניקיון האישיים של ביתכם. למשל, יתכן שימליצו לכם על גרניק שונה בין אם ברשותכם מכונית או ג'יפ.

 

לסיכום

הגרניק היא פתרון מצוין לאנשים שמתעצלים לנקות, ורוצים לחסוך בזמן ובכסף. כמו כן, הגרניק יעיל בהסרת כתמים שלא ניתן להסיר באמצעות סמרטוט. היעזרו בחברה מקצועית על מנת לבחור את הגרניק המתאים ביותר לצרכיכם.

ניקוי גלגל

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שידה מעץ
איך מנקים שידת עץ יוקרתית?

שידת עץ יוקרתית היא פריט עיצובי ושימושי אך גם כזה שזקוק טיפול מיומן ותחזוקה שוטפת אם אתם רוצים לשמור עליו במצב מצויין לאורך זמן. ניקוי שגרתי יכול לעזור בשמירה על

כיריים
3 דברים שחובה לבדוק מול חברת הניקיון

חברת ניקיון בדרך כלל מתאימה יותר לצרכים של עסקים ומשרדים גדולים, יותר מאשר אנשים פרטיים למרות שזה בהחלט אפשרי ולפעמים גם מתבצע במקרים מסוימים, כמו במעבר לבית חדש או לאחר

ניקוי רהיטי עץ
10 טיפים לנקיון רהיטים מעץ בבית

רהיטי עץ הם תוספת נהדרת לכל בית. הוא מכניס חום ואופי לחדר ויכול להימשך לדורות אם מטפלים בו כראוי. עם זאת, בשימוש קבוע, רהיטי עץ עלולים לצבור לכלוך, לכלוך וכתמים