עם איזה חומר ניקוי הכי טוב לנקות ספות

הריהוט בבית איכותי ומעניין, וגם פעולות הניקוי המתבצעות מעת לעת, משאירות את כלל החלקים של הריהוט נקיים ומצוחצחים בדרך כלל. אבל למרות הכל, הבעיות הקטנות הולכות ומצטברות. כאן כתם קטן של אוכל, ושם כתם קטן שיצר התינוק של דודה בתיה. גם מקומו של הכלב פונפון לא נפקד, וגם הוא משאיר מעת לעת את הסימנים שלו על הספה. בדיוק בנקודה הזאת כדאי לשאול את השאלה – עם איזה חומר ניקוי הכי טוב לנקות ספות? כיצד ניתן לגרום לספות להיראות כמו חדשות ולהישאר נקיות לאורך זמן? כל התשובות בהמשך המאמר

ספוג לניקוי

ניקוי ספות – מתי צריך לנקות את הספה

כבר בראשית הדברים חשוב לומר את הדבר הפשוט ביותר: ספה נשארת נקייה, אם דואגים לנקות אותה בתדירות גבוהה, ואם דואגים להסיר כל כתם זמן קצר לאחר שהוא נוצר. ככל שהכתם "מתיישן", כך הוא נספג טוב יותר והופך לחלק אינטגראלי מהספה. הדבר נכון כשמדובר בספות מעור או דמוי עור, ונכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בספות מצופות בד. אמור מעתה – ניקוי הספה חייב להתבצע סמוך ככל האפשר להיווצרות הכתם.

איזה חומר מתאים לניקוי הספה

שוב, גם כאן חשוב לנפץ מיתוסים. החומר לניקוי ספה לא צריך להתאים לספה, אלא לסוג הכתם והחומר שממנו הוא (הכתם) עשוי. כתמים שומניים במיוחד צריך לנקות באמצעות חומרים ייחודיים, שתפקידם הסרת שומנים מבדים ומעור. כתמים אחרים צריכים להיות מטופלים באמצעות חומרי ניקוי מתאימים.

עם זאת, חשוב מאד שלא להשתמש בחומר שעלול לפגוע בריפוד של הספה, או אפילו לשנות לו את הצבע. לפני שמתחילים לנקות, כדאי פשוט לעשות "ניסוי כלים". המשמעות היא שמנסים את החומר בנקודה נסתרת כל שהיא, כזאת שקשה עד בלתי אפשרי להבחין בה. כדאי לנסות את החומר בעדינות ולראות שהוא אכן ידידותי (לפחות לספה שלכם), ורק אז לנסות ולהסיר בעזרתו את הכתם.

חברות שונות, מציעות באמצעות פלטפורמות שונות חומרי ניקוי שונים שאמורים להיות יעילים לצורך ניקוי ספות. מצד אחד, קיימת אמונה שהחומר היקר ביותר הוא גם הטוב ביותר. מצד שני, לא אחת הוכח שדווקא חומרי הניקוי הישנים והטובים, למרות מחירם הנמוך, יכולים להיות יעילים בצורה יוצאת דופן.

ניקוי ספות מקצועי

אף שבשורות דלעיל הסברנו קצת על ניקוי ספות, הדרך הטובה ביותר לנקות כתמים עקשנים ולהחזיר את הספה למצבה המקורי, הינה הסתייעות בשירותיהם הטובים של מומחים לניקוי ספות וריהוט בכלל. מומחים כאמור מכירים את מגוון החומרים ואת כל השיטות לניקוי יעיל של הספה, ויעשו כל שביכולתם לסיים את מלאכת הניקוי על הצד הטוב ביותר. כדאי ליצור קשר כבר כעת ואנשי המקצוע המיומנים של RINATI, ניקוי ספות לעסקים ולפרטיים, יחזרו אליך בהקדם. הם יבדקו הן את הכתמים והן את סוג הריפוד של הספה, ויתאימו באופן המושלם ביותר את חומר הניקוי שישיג את התוצאה הטובה ביותר.

תיקון ספות – להחזיר את היופי והנוחות לספה לפרטים נוספים כנסו לכאן.

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איך מנקים ספה מבד רחיץ
איך מנקים ספה מבד רחיץ

ספות ביתיות הן לא רק מקום להירגע ולהירגע אלא גם השקעה גדולה בחלל המגורים שלכם. עם הזמן, ספות העשויות מבד רחיץ עלולות לצבור לכלוך, כתמים וריחות לא נעימים. ניקוי קבוע

ידיים נקיות
למה משתמשים במייבש ידיים

בשנים האחרונות גילינו את המכשיר שהגיע לשירותים של בתי עסק שונים. מדובר כמובן במכשיר שמייבש את הידיים לאחר יציאה משירותים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק למה אנשים בוחרים להשתמש במייבש ידיים?