חיטוי והדברה לבית המדריך המלא

חיטוי והדברה לבית הם שני סוגים של טיפולים שכמעט כל מי שיש ברשותו בית או דירת מגורים, ביצע אותם בעבר או יבצע אותם לפחות פעם אחת במהלך חייו. הצורך בחיטוי איכותי ובהדברה עשוי להתעורר בגלל מגוון רחב של אירועים. אם זה בגלל שהילדים נדבקו בכינים, או משום שהיונים ליד החלון בבית הביאו איתן קרציות. לחילופין, מתעורר הצורך בהדברה בכל פעם שמתעוררת מכת מקקים בשכונה המביאה אותם הביתה, או אם מתברר שממש מתחת לבלטות יש קן של נמלים. מהם הגורמים לכך שמיני מזיקים מתמקמים להם בבית ויש צורך להדביר אותם? כיצד מתבצעים חיטוי מקצועי והדברה ומטפלים בבעיה ביעילות? מתי הזמו הנכון ביותר לבצע חיטוי והדברה בבית או בעסק? להלן התשובות.

מזיקים, חרקים ואיך הם מגיעים הביתה

בעידן המודרני נמצא העולם כולו בתהליך מתמיד של עיור. התהליך הוא כל כך אינטנסיבי, אד שרבים אינם טורחים לזכור אפילו שהטבע מצוי בכל מקום, והוא ממשיך לחיות ולבעוט גם כשהאדם מנסה להכניע אותו ולמרות כל הניסיונות של האדם להיפטר ממטרדים לכאורה. כך, המקקים והכינים, הקרציות והנמלים, ליוו אותנו בעבר וימשיכו ללוות גם בעתיד. ואם כבר מדברים על ההשפעה של בני האדם, הרי שבמקרים רבים היא הפוכה למה שניתן לצפות. הזבל שבני האדם מייצרים, משמש דווקא מצע להגברת התפוצה של מקקים ונמלים. הם נמצאים בכל מקום ומעת לעת הם מגיעים גם לתוך הבית שלנו. אז, מתעורר הצורך בהדברה.

חרק

חיטוי והדברה ואיך הם מתבצעים

באופן עקרוני, ההדברה מכוונת בעיקר כנגד ג'וקים ונמלים. מדובר בחומרים רעילים, המפוזרים במטרה להרוג אותם, וחומרים אחרים שנועדו ללכוד את המקקים ולא לתת להם אפשרות להמשיך ולנוע בדירה. כיון שהמקקים הם מתוחכמים ולומדים מהר, קשה למדי להרעיל אותם בשיטות הרגילות. לפיכך מדבירים מקצועיים כמו של חברת צ'יק צ'ק מתמחים בשיטות הדברה מתוחכמות. באשר לנמלים, ההדברה מעט פשוטה יותר. עם זאת, גם כאן מדובר במזיקים שיכולים לשרוד בתנאים קיצוניים, ולא אחת קורה שסבב אחד של הדברה לא יכריע אותם. חיטוי נועד לסלק מהבית כינים וקרציות ומזיקים אחרים.

באשר למועד הביצוע – הזמן הטוב ביותר לביצוע הדברה הוא לפני שעוברים לדירה חדשה. בדירת מגורים, יש לבצע פעולת הדברה כאשר הדיירים אינם בבית, ולאחר ההדברה יש לאטום את הדירה למשך כמה שעות. בנוסף, מומלץ לבצע ניקיון יסודי לאחר ההדברה. זאת, בעיקר אם בבית יש ילדים קטנים, בעלי חיים או שניהם יחד. זאת, במטרה למנוע מצב שבו ילד או בעל חיים יורעל חלילה בעקבות חומרים רעילים שנשארו במקום.

אם יש לכם עניין לבצע פעולת חיטוי והדברה בבית שלכם. אתם במקום הנכון ביותר. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם. אנו נלמד את הצרכים שלכם ונעשה כל שניתן על מנת להפוך את הבית שלכם למקום נקי ובטוח ממזיקים.

ניקוי ספות – להיפטר מהאבק והכתמים ולקבל ספה 100% נקייה

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שואב אבק
איך לנקות לפסח זולות ישיבה?

פסח מגיע וללא ספק מדובר על אחד החגים המהנים ביותר שיש ולו בגלל הסדר. כיום הפסח משמח פי כמה מכיוון שאפשר להיפגש עם המשפחה לאחר שנה שלמה של סגרים ולכן

קוסמי יום הולדת
חקר הצד העסקי של קוסמי יום הולדת

בעולם הקסום של ימי הולדת לילדים, נוכחות של קוסם מיומן יכולה ליצור אווירה של פליאה והתרגשות. אבל מעבר לטריקים והאשליות המרתקים מסתתרת הזדמנות עסקית משגשגת. מאמר זה בוחן את הצד