טיפים לניקוי המשרד וסביבת העבודה

בעידן המודרני אנחנו עובדים שעות רבות במשרד, מול המחשב, עם אנשים או בשיחות עם לקוחות.

השהות המרובה במשרד מעלה את הצורך שהוא ירגיש כמה שיותר נקי ונעים לשהייה בו כחלק מן המרחב שבו אתם מבלים חלק מאוד משמעותי משעות היום.

סידור של המשרד היא איננה עבודה קלה. במיוחד לא כאשר עובדים עם מסמכים, צריכים לרשום הערות או כל שימוש בדורש עבודה עם שולחן העבודה.

אבל – באמצעות כמה טיפים פשוטים ניתן לעשות את זה – לייצר משרד נקי ומסודר בכמה דקות!

 

הוצאה והכנסה

פעמים רבות חלק גדול מן הבלגן שנוצר מההתחלה במשרד נובע מהוצאה של חפצים וחוסר הכנסה שלהם למקום ברגע שמסיימים להשתמש בהם, זה לא בהכרח נובע מעצלנות כמו משכחה, הצטברות של מטלות נוספות או עוד דברים שמזמנת סביבת העבודה.

אם זאת – ככל שאתם תחזירו למקום את מה שהשתמשתם בו ברגע שבו אתם מפסיקים את השימוש אתם תשימו לב איך המשרד שלכם מתפנה – זירת עבודה נקייה, או במקרה שלנו, שולחן עבודה מסודר, הוא המפתח לתחושה נקייה ומזמינה למשרד.

אבל, יש עוד כמה אתגרים לפנינו, גם לאחר שמחזירים את כל מה שלוקחים למקום;

 

מיקום הפח בנקודה הנוחה ביותר

אתם תתפלאו כמה שזה משנה אבל – אם תמקמו את הפח ליד המקום שמייצר הכי הרבה זבל, למשל מתחת לשולחן העבודה, יהיה לכם קל ונוח לזרוק את הזבל ולא תצברו אותו על השולחן.

יותר מזה, זו לא בושה לשים במשרד שלכם אפילו שניים או שלושה פחים – גם אם תצטרכו לרוקן אותם בסוף היום והשבוע, זה הרבה פחות עבודה מאשר להתרוצץ בניקיונות וסידור המשרד שלכם בכל סוף יום – מלאכה לא כיפית, במיוחד כאשר היא מונעת מכם להגיע הביתה.

 

ריהוט נוח

הקשר בין ריהוט נגיש, יעיל ונוח לבין סדר וניקיון הוא משמעותי מאוד. ככל שיהיו לכם יותר ארונות שיהיה פשוט להכניס אליהם את הקלסרים, הניירת או כל מה שיש לכם במשרד. למשל, בחירה של כונניות שהן גם שקופות וגם נוחות יכולות לעשות את העבודה בהקשר הזה.

על מנת שתמצאו את הריהוט שמתאים לכם, הבינו בדיוק מה הצרכים של המשרד – האם ישנם הרבה ספרים ? מה תופס את רוב הנפח שבחדר? ככל שמדובר בפריטים שניתן לאחסן באופן נוח, אז מומלץ מאוד לעשות כן.

ניתן למצוא מגוון רחב מאוד של רהיטים שמתאימים בדיוק אליכם ולהיות בסגנון מוצלח באתר https://uliwood.co.il. כאשר אתם בוחרים רהיטים שימו לב לסגנון של הכוננית – מודרני, מסורתי, יוקרתי או כל מה שבדיוק מתאים לכם.

 

סיכום

סדר וניקיון במשרד הם דבר משמעותי מאוד. ניתן לעשות זאת באמצעות פריטים קטנים יחסית, מיקום של הפח, החזרה של הדברים למקום, רהיטים נוחים ועוד – כל מה שצריך כדי שיהיה לכם נוח.

 

משרד מעוצב

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרי ניקוי
מוצרי ניקיון שכל חולה ניקיון חייב להכיר!

שמירה על סביבה נקייה ובריאה חיונית לרווחתנו הכללית. על מנת להשיג תוצאות ניקוי יעילות, חשוב להיות מודעים למוצרי הניקוי והטכניקות הנכונות. במדריך מקיף זה נציג בפניכם מגוון מוצרי ניקיון שכדאי

משרד נקי
ניקיון משרדים – איך לייעל את התהליך

שירות של ניקיון משרדים אשר נעשה ע"י חברה מקצועית יכול לאפשר ולסייע בייעול תהליך הניקיון במשרד שלכם. כיצד בוחרים חברת ניקוין מקצועית ומהם הדגשים החשובים? להלן כל הפרטים. ניקיון משרדים

משרד מאורגן
חברת ניקיון מומלצת לעסקים וחברות

מנהלים עסק ומתמודדים בכל פעם מחדש עם השאלה איך לשמור על רמת ניקיון גבוהה? יש לכם חברה עם לא מעט עובדים ונושא הניקיון תמיד מעסיק אתכם? אם כך, כדאי שתדעו:

חוקר פרטי
הכלים החשובים ביותר לחוקר פרטי בימינו

חוקרים פרטיים הסתמכו זה מכבר על כישוריהם ואינטואיציה שלהם כדי לחשוף את האמת. עם זאת, בעידן הדיגיטלי של היום, הטכנולוגיה הפכה לכלי הכרחי עבור אנשי מקצוע אלה. ממאגרי מידע מקוונים