כך תנקו את כריות ריהוט הגן שלכם בקלות!

כריות ריהוט גן הן תוספת נפלאה לכל גינה שמספקת נוחות וסגנון. עם זאת, לאורך זמן, כריות אלו עלולות לצבור לכלוך, כתמים וריחות לא נעימים, במיוחד בחשיפה לפגעי מזג האוויר השונים, לכן ניקוי קבוע הכרחי לשמירה על המראה של הכריות לאורך זמן. קבלו את המדריך המלא לניקוי של כריות ריהוט הגן בקלות!

 

הכנה לניקוי

לפני התחלת תהליך הניקוי, חשוב להכין את כריות ריהוט גן כראוי. התחילו מהסרתם מהרהיטים ונערו אותם היטב כדי להסיר לכלוך ופסולת. לאחר מכן, בדקו את הוראות היצרן לגבי המלצות ניקוי ספציפיות. אם לכריות יש כיסויים נשלפים, פתחו את הרוכסן והסירו אותן לניקוי נפרד.

ניקוי

ניקוי נקודתי

אחת השיטות הקלות ביותר להתמודד עם כתמים מקומיים על כריות ריהוט הגן היא ניקוי נקודתי. התחילו מערבוב חומר ניקוי עדין עם מים וצרו תמיסת סבון. טבלו מטלית נקייה או ספוג בתמיסה וטפחו בעדינות על האזור המוכתם. הימנעו משפשוף נמרץ, שכן הדבר עלול לפגוע בבד. הניחו לתמיסת הסבון להיות על הכתם למשך מספר דקות ולאחר מכן שטפו אותה במים נקיים. חזרו על הפעולה הזו עד שהכתם יעלם.

 

שימוש במכונת כביסה

אם כיסויי הכריות לריהוט הגן שלכם ניתנים לכביסה במכונה, תוכלו לבחור בשיטת ניקוי זו. ראשית, בדקו את תווית הטיפול כדי לוודא שניתן לכבס את הכריות במכונה. הסירו את הכיסויים והניחו אותם במכונת הכביסה, יחד עם חומר ניקוי עדין. הגדירו את הכביסה לתוכנית עדינה. הימנעו משימוש באקונומיקה או בכימיקלים שונים, מכיוון שהם עלולים לפגוע בבד. לאחר השלמת הכביסה, יבשו באוויר את כיסויי הכריות כדי למנוע התכווצות או עיוות.

 

כביסה ביד

לכריות ללא כיסויים נשלפים או כאלו הדורשות טיפול עדין מתאימה כביסה ביד. מלאו כיור או מיכל גדול במים חמים והוסיפו כמות קטנה של חומר ניקוי עדין. טבלו את הכריות במי סבון ושפשפו אותן בעדינות כדי לנקות מלכלוך.

השתמשו במברשת רכה או בספוג כדי לקרצף את הכריות בעדינות, תוך שימת לב לאזורים מוכתמים או מלוכלכים מאוד. שטפו היטב את הכריות במים נקיים עד להסרת כל הסבון. סחטו החוצה עודפי מים והשאירו את הכריות להתייבש באזור מאוורר.

 

מניעת ריחות לא נעימים

עם הזמן, כריות ריהוט גן עלולות לפתח ריחות לא נעימים, במיוחד אם הן חשופות ללחות או לשימוש ממושך. כדי למנוע ריחות, פזרו סודה לשתייה בנדיבות על הכריות והניחו אותן למספר שעות. סודה לשתייה מפיגה ריח וסופגת ריחות ביעילות. לאחר מכן, השתמשו בשואב אבק כדי להסיר את שאריות הסודה לשתייה. הטריק הפשוט הזה ישאיר כריות עם ריח רענן ונקי.

 

שמש ואוורור

כדי לשמור על ניקיון כריות ריהוט הגן שלכם, חשוב לחשוף אותן לאור שמש ולזרימת אוויר טובה. לאחר הניקוי, הניחו את הכריות במקום שטוף שמש בגינה שלכם או על משטח נקי ויבש. אור השמש תמנע הופעת עובש או טחב. בנוסף, הקפידו על זרימת אוויר תקינה על ידי הפיכת הכריות מדי פעם.

 

סיכום

ניקוי כריות ריהוט הגן לא חייב להיות משימה מורכבת. באמצעות מדריך לניקוי הפשוט הזה, תוכלו לשמור על ניקיון ומראה הכריות שלכם. זכרו להכין את הכריות שלכם לניקוי, לזהות כתמים ולבחור את שיטת הניקוי המתאימה בהתאם להוראות היצרן. תחזוקה שוטפת של הכריות תבטיח שכריות ריהוט הגן שלכם יישארו נוחות ואטרקטיביות לאורך שנים. אז, הכינו חומרי ניקוי והעניקו לכריות רהיטי הגן שלכם את טיפול ה – VIP שמגיע להם!

ריהוט גן

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירותי ניקיון
מי מחפש שירותי ניקיון?

סיימתם יום עבודה מפרך, אתם עולים במעלית ובכניסה מרגישים שדרכתם על משהו דביק. הדביקות מובילה היישר אל דלת היציאה לבניין ומשם לחדר הזבל. ברור ששקית טפטפה והשכן לא שם לב.

קוסמי יום הולדת
חקר הצד העסקי של קוסמי יום הולדת

בעולם הקסום של ימי הולדת לילדים, נוכחות של קוסם מיומן יכולה ליצור אווירה של פליאה והתרגשות. אבל מעבר לטריקים והאשליות המרתקים מסתתרת הזדמנות עסקית משגשגת. מאמר זה בוחן את הצד