כל השיטות לחדר רחצה מבריק

"מהי השיטה הטובה ביותר לניקוי חדר רחצה" היא ללא ספק אחת השאלות הנפוצות ביותר, ואנחנו כאן בכדי לענות על השאלה באמצעות הצגה של שלוש טכניקות מרכזיות אותן תוכלו ליישם כבר עכשיו. הכינו את חומרי הניקוי, קחו את הכפפות ובואו נתחיל לעבוד.

 

ניקוי חדר הרחצה מא' ועד ת': כך תעשו זאת על הצד הטוב ביותר

תהליך של ניקוי חדר הרחצה חייב להתבצע באופן מיומן ועם שימת דגש על רכישה של חומרי ניקוי איכותיים, בעיקר בשל העובדה כי איכות חומר הניקוי היא זו שתקבע האם הפעולה שלכם אכן הייתה אפקטיבית או לא. אם גם לכם יש בבית מקלחונים שאתם פשוט לא יודעים כיצד לנקות, הגעתם בדיוק למדריך הנכון. להלן שלוש טכניקות מצוינות אשר באמצעותן תוכלו לנקות את המקלחון ואת האזורים השונים של חדר הרחצה, ממש כאילו אתם מתגוררים בבית מלון יוקרתי. לגזור, ולשמור:

 

סדר וארגון של חדר הרחצה

השלב הראשון בניקוי חדר רחצה מתחיל בראש ובראשונה מסדר וארגון. קחו קופסא גדולה והכניסו לבפנים את כל האלמנטים הדקורטיבים כולל שמפו, מרכך וסבונים והניחו אותם בצד. חדר הרחצה שלכם חייב להיות מסודר לפני הניקיון ולכן הקפידו לפנות את כל המגירות. במידה ויש ברשותכם שטיח למניעת החלקה, הכניסו את השטיח אל תוך מים חמימים עם מרכך בדים, וזאת בכדי לנקות אותו ולאחר מכן לייבש אל מול השמש. במידה ואתם מעוניינים לכבס את השטיח, בדקו את הוראות היצרן המצורפות אל השטיח בכדי להבטיח כי פעולת הכביסה תהיה אפקטיבית כמו גם מותאמת לסוג השטיח. ככל שהמשטחים שלכם יהיו מסודרים יותר, כך הפעולה של הניקוי תהיה יסודית וקלה יותר.

 

ניקוי המקלחון

טכניקה מצוינת לצורך ניקוי מקלחון באופן יסודי היא באמצעות מילוי של שקית ניילון פשוטה, ולתוכה להכניס חומר ניקוי ייעודי אותו ניתן לרכוש דרך חברה מקצועית. קשרו את השקית על גבי ראש המקלחת למשך מספר שעות, ולאחר מכן לשפשף ביסודיות את הפתחים באמצעות מברשת קטנה. בכך, תוכלו להבריק את המקלחון ולהסיר ממנו שאריות של אבנית וחיידקים. בכדי לנקות את האריחים במקביל מומלץ להשתמש באקונומיקה ובחומץ, שני חומרים פעילים אשר מאפשרים לכם לנקות באופן יסודי את האריחים וכן את הזכוכית של המקלחון.

 

ניקוי דלת המקלחון

בכדי שתוכלו לנקות את דלת המקלחון חשוב ליצור קשר עם החברה ממנה רכשתם, וזאת בכדי להתאים את חומרי הניקוי הייעודים. במידה ותשתמשו בחומרי ניקוי חזקים מדי אתם עשויים לפגוע בחומרי המקלחון כמו גם בציפוי, ולכן הפעולה צריכה להתבצע בעדינות וזאת באמצעות מטלית רכה אותה ניתן להעביר על גבי הדלת והחלקים הפנימיים של המקלחון. בכדי לסיים את הפעולה הקפידו לייבש את האזורים הרטובים באמצעות מטלית, ולסיים בשימון צירי דלתות המקלחון.

חדר מקלחת

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שירותי ניקיון
מי מחפש שירותי ניקיון?

סיימתם יום עבודה מפרך, אתם עולים במעלית ובכניסה מרגישים שדרכתם על משהו דביק. הדביקות מובילה היישר אל דלת היציאה לבניין ומשם לחדר הזבל. ברור ששקית טפטפה והשכן לא שם לב.

איך מנקים אופניים חשמליים מבלי לפגוע בהם
איך מנקים אופניים חשמליים מבלי לפגוע בהם?

אופניים חשמליים הופכים לאחד מכלי התחבורה הפופולריים בישראל, והאמת שזה לא מפתיע. מצב התחבורה בדרכים נורא ואיום, ובגדול אי אפשר לעלות היום על הכביש בלי להיתקע בפקקים מתישים. תחבורה ציבורית