כל כמה זמן צריך לנקות כיסא בר ואיך עושים זאת

חברים סיפרו לכם על שגרת ניקיון הבית שלהם ופתאום הבנתם שאתם לא יודעים בכלל איך לנקות את כיסא הבר שלכם? אם כך, דעו שאתם לא לבד.

לאחרונה שמענו על אנשים רבים שהתוודו בפנינו שאין להם מושג איך לנקות את הכיסא, כך שהם משאירים את הפעולה הזו לעוזרת הבית.

אם אין לכם עוזרת או שהיא בעצמה לא יודעת איך עושים זאת, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע החשוב בנושא.

 

הקדמה

לכל אדם יש שגרת ניקיון שונה ובכל זאת, בכל הנוגע לניקיון של כיסאות בר –יש כמה דעות שונות. ריכזנו בפניכם את 2 הדעות הבולטות ביותר. אם אתם תוהים מאיפה הדעות האלו הגיעו, נשמח לשתף אתכם ששמענו אותן מפי 2  קולגות שהוזמנו במיוחד אל חדר הכתיבה שלנו בשביל לשתף אותנו בכל הנוגע לניקיון של כיסאות הבר הביתיים שלהם. רוצים לדעת מהן הדעות שלהם? הנה הן:

 

דעה מספר 1- צריך לנקות כיסא בר אחת לשבוע

הקולגה הראשון ציין בפנינו שהוא מנקה את כיסאות הבר שבביתו אחת לשבוע. לדבריו, זה לא משנה אם יש אבק על הכיסאות או לא. הוא מנקה אותם באופן יסודי כדי להיות בטוח שהוא יושב על כיסא בר נטול אבק ולכלוך. הוא ציין עוד בפנינו, שכיסא הבר בבית שלו משמש גם את הילדים, כך שיש לו צורך לנקות את הכיסא בתדירות גבוהה יחסית כי הם מתלכלכים משאריות של אוכל.

 

דעה מספר 2- צריך לנקות כיסא בר מתי שהוא מעלה אבק

אנחנו לא צריכים לספר לכם, אתם בטח כבר מבינים שהקולגה השני שלנו הוא רווק ללא ילדים. כך שלדבריו, אין צורך לנקות את כיסא הבר בתדירות גבוהה. הוא שומר עליהם נקיים ולא מלכלך אותם עם שאריות של אוכל או שתיה, כך שהוא מנקה אותם רק אחת לכמה שבועות, כשיש הצטברות של אבק.

 

איך מנקים את כיסא הבר?

כדי לענות על השאלה הזו, פנינו אל המנקה של המשרד שלנו וביררנו אתו באופן מעמיק את התשובה לשאלה המתבקשת. לדבריו, הוא מנקה את כיסאות הבר של המשרד שלנו ביסודיות עם האביזרים הבאים:

  1.  מטלית יבשה
  2.  מטלית לחה
  3. שפריצר של חלונות

את הניקיון הוא עורך תחילה תוך הרטבת הכיסא עם שפריצר שמיועד לניקיון חלונות. עם המטלית הלחה הוא מסיר את האבק ואת הכתמים העיקשים במידה ויש כאלו, ולאחר מכן, הוא מעביר את המטלית היבשה כדי לספוג את שאריות נוזל הניקוי שנותרו על הכיסא. זו לדבריו הדרך הטובה ביותר לנקות כיסאות בר.

 

לסיום

כעת אתם יודעים כל כמה זמן צריך לקנות כיסא בר ואיך עושים זאת באופן הטוב ביותר, כך שנותר לכם רק להכין את האביזרים המתאימים ולהתחיל בניקיון.

כיסא מרופד

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
3  דרכים לבצע ניקיון למצבות מיוחדות
3 דרכים לבצע ניקיון למצבות מיוחדות

פטירה של אדם קרוב היא הדבר הקשה ביותר שאנחנו יכולים לחוות, כאשר יחד עם הפטירה נוחתים עלינו אתגרים רבים שמעולם לא התמדדנו איתם או משהו שדומה להם. אחד האתגרים הכי