מכונת פוקפורן – הוראות בטיחות לאירועי ילדים

מכונת פופקורן נחשבת ללהיט הגדול ביותר של אירועי הילדים בארץ ובעולם. אפשר לומר שלא שמענו עד היום על אירוע לילדים שמתקיים ללא מכונה שכזו. את המדריך הנוכחי בנוגע להוראות בטיחות בעת שימוש במכונה מסוג זה החלטנו לכתוב לאחר שנכחנו באירוע שכמעט והסתיים באסון. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם יסתיים בטוב וללא אירועים חריגים, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו את הוראות הבטיחות שכדאי שתיישמו.

 

עניין מספר 1 בבטיחות לאירועי ילדים עם מכונת פופקורן – הגבהה

לא מעט מהמקרים שבהם נעשה שימוש לא נכון במכונת פופקורן באים לידי ביטוי בעקבות אי הגבהה של המכונה. הכוונה במצבים שבהם אנשים מעמידים את המכונה כפי שהיא, על הרצפה, ללא הגבהה. כך שבעצם, מתאפשר לילדים קטנים להכניס את הידיים אל תוך המכונה ולסכן את עצמם, מבלי שהם בכלל יודעים, בדרגת כווייה ברמה גבוהה. כדי להימנע ממצב שכזה, מומלץ להגביהה באופן בטיחותי את המכונה, ובכך להימנע מהגעה של ילדים קטנים אל המכונה עצמה.

 

עניין מספר 2 בבטיחות לאירועי ילדים עם מכונת פופקורן – שמירה ללא הפסקה

לעיתים ישנה אפשרות להזמין מכונת פוקפורן ולקבל מפעיל שנמצא בסמוך אליה. המפעילים מקבלים את הוראות הבטיחות מראש, כך שהם מונחים שלא לעזוב את עמדת המכונה לרגע. במידה ובחרתם להגיש את הפופקורן באופן עצמאי, ללא עזרה של מפעיל, כדאי שתשימו לב שבכל רגע נתון יש מישהו שנמצא בסמוך למכונה.

גם אם הגבהתם את המכונה ונדמה לכם שכעת, אין לילדים גישה אליה, אתם עדיין צריכים להיות בטוחים שהיא נמצאת תחת השגחה תמידית. ילדים עשויים להיות סקרנים ולעלות על כיסא או הגבהה כלשהי במטרה לעלות אל המכונה כשאין איש לידה.

 

עניין מספר 3 בבטיחות לאירועי ילדים עם מכונת פופקורן  – יציבות

אם בחרתם לשכור את המכונה ממקום איכותי ומומלץ, סביר להניח שהעניין הזה לא ייגע לכם. אבל לעיתים, יש מי שבוחרים לשכור או לקנות את המכונה ממקום שהם לא מכירים כלל וכלל. הדבר עשוי להוביל לקנייה של מוצר סוג ב' שעשוי להתנדנד ממקומו.

מצב שכזה יכול להביא לצערנו בסופו של דבר לנפילה של המכונה על ילד, מבוגר או פעוט. לכן, חשוב מאוד שתבדקו את יציבות המכונה כשאתם מעמידים אותה ותראו אם היא יכולה ליפול מכל מגע קטן. במידה וכן – תעשו מה שצריך כדי לייצב אותה.

 

שימו לב שאתם שוכרים את המכונה ממקום אמין ומומלץ

השכרת מכונת פופקורן מחברה אמינה ומומלצת תאפשר לכם להיות בטוחים שמדובר במכונה איכותית שעומדת בתקנים. חשוב מאוד לשים לב לכך שמדובר בחברה שעומדת בקריטריונים אלו, מכיוון שהדבר יכול להקל עליכם ולאפשר לכם להיות בטוחים שבחרתם נכון.

 

לסיום

עד כאן הוראות הבטיחות שאתם חייבים לדעת בכל הנוגע להפעלה של מכונת פופקורן באירועים לילדים. בהצלחה!

אירועים לילדים

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חברת ניקיון
X יתרונות לניקוי הדירה לפני הלידה

לעתים ממש לא פשוט לנקות את הדירה, בפרט שנמצאים בתקופת ההיריון. העלייה במשקל, ההורמונים המשתוללים, ומצבי הרוח המשתנים מקשים על פעולה שכזאת. אך אין ברירה, רגע שלפני שיגיח לעולם התינוק

קוסמי יום הולדת
חקר הצד העסקי של קוסמי יום הולדת

בעולם הקסום של ימי הולדת לילדים, נוכחות של קוסם מיומן יכולה ליצור אווירה של פליאה והתרגשות. אבל מעבר לטריקים והאשליות המרתקים מסתתרת הזדמנות עסקית משגשגת. מאמר זה בוחן את הצד

ניקוי שיש בבית
טיפים לניקוי השיש בבית

כל אחד מאתנו מוצא את עצמו עומד אל מול השיש בבית ותוהה מה הוא עושה לא נכון. שכן, תמיד יש שאריות של אוכל וכתמים שקשה להסיר אותם מהמשטח הקשיח. החלטנו

שידה מעץ
איך מנקים שידת עץ יוקרתית?

שידת עץ יוקרתית היא פריט עיצובי ושימושי אך גם כזה שזקוק טיפול מיומן ותחזוקה שוטפת אם אתם רוצים לשמור עליו במצב מצויין לאורך זמן. ניקוי שגרתי יכול לעזור בשמירה על