מתי דירה מוזנחת הופכת לסכנה תברואתית שמצריכה ניקיון יסודי

תגידו, אם נשאל אתכם עכשיו איפה נמצאת תעודת הציונים שלכם מכיתה א', תדעו לענות לנו? ואם נבקש מכם לשלוף את מכתב האהבה הראשונה שאי פעם כתבו לכם, תוכלו לדעת

איפה הוא נמצא? אם עניתם את התשובה כן לפחות על אחת מהשאלות האלו, כנראה שאתם סובלים מאגרנות כפייתית.

אם אתם אוגרים ואוספים חפצים ופריטים לאורך השנים, תדעו שבשלב מסוים הדירה שלכם עלולה להפוך למוזנחת, ובהתאם להביא איתה לא מעט סיכונים לבריאות שלכם.

יצאנו לבדוק מתי דירה מוזנחת הופכת לסכנה תברואתית שמצריכה ניקיון יסודי, וחזרנו עם תשובות שכנראה יגרמו לכם לעשות צעד בעניין עוד היום.

 

דירה מוזנחת הופכת לסכנה תברואתית – זה באמת קורה?

אז התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן, זה אכן קורה, וזה קורה מהר יותר ממה שאתם אולי חושבים. ברגע שאתם אוספים את החפצים שלכם, קטנים או גדולים ככל שיהיו, והופכים אותם לערימה מבולגנת שנמצאת בדירה שלכם – אתם מזמינים אליכם את הסכנות התברואתיות.

את המצב הזה ניתן למנוע באמצעות פינוי דירה, ועל כך עוד נרחיב בהמשך, אך לבינתיים כדאי לזכור שדירה מוזנחת עלולה להיות מקור להמון מחלות, זיהומים וחיידקים שמהם אתם עלולים לסבול בהמשך.

 

מה גורם לדירה מוזנחת להפוך לסכנה תברואתית שמצריכה ניקיון יסודי?

המקור לכל אלו הוא בבלאגן שלכם, בעייפות החומר של הפריטים שאתם אוספים, בחיכוך שלהם אחד עם השני, ובעיקר בעצם העובדה שהבלאגן לא נותן לכם שום אפשרות לסדר ולנקות את הדירה בצורה שוטפת. מכאן אתם עלולים לסבול מהצטברות של עובש שיימצא על הרצפה ועל הקירות, מהתאספות של חרקים ומגוון ג'וקים בבית שלכם, וכמובן מחוסר תשומת לב לשאריות אוכל שנמצאות באיזור, שעלולות למשוך אליהן המון בקטריות ואפילו חולדות ועכברים.

מכאן, אין שום ספק שאתם צריכים לצאת למסע ברור של פינוי וניקיון, משום שהשלב הבא הוא פשוט לחלות במחלות שונות שיסכנו את החיים שלכם.

 

איך עושים את זה?

היות ודירה מוזנחת הופכת לסכנה תברואתית שמצריכה ניקיון יסודי תוך זמן קצר במיוחד, אתם צריכים לנקוט בצעדים כמה שיותר מהר. לצורך הדוגמה, אנשים רבים ששמים לב שמתחילות להצטבר אצלם ערימות גדולות של חפצים מיותרים – עושים את הצעד כבר בהתחלה וגודעים את המשך ההצטברות.

לעומת זאת, אם כבר הגעתם למצב שכמות החפצים והפריטים שלכם היא גדולה ובלתי אפשרי להתמודד איתה בעצמכם – תוכלו תמיד להיעזר בחברה מקצועית שתוכל לעזור לכם בפינוי הדירה, ולהפוך אותה לחלל שניתן לנקות אותו בצורה יסודית.

 

מה קורה עם הפריטים שיפונו?

אחרי שתעצרו את האגרנות הכפייתית שלכם על ידי הזמנת חברה מקצועית, תוכלו לפנות המון חפצים שכבר אין לכם שימוש בהם. באופן הזה, לאחר הפינוי תוכלו לבחור האם למסור את החפצים, למכור אותם במכירת יד שניה, או אפילו לתרום אותם לנזקקים שיוכלו להנות מהם.

לסיכום, זה הזמן לעשות את הצעד ולהחזיר לעצמכם את הדירה הנקיה שכל כך מגיע לכם לגור בה, במקום זו המבולגנת שאליה התרגלתם בשנים האחרונות. בהצלחה!

מנקה

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בלוק פוטו נקי
איך מנקים פוטובלוק?

מקרה שאירע לשכנה שלנו במהלך ניקיון לחג הפסח, גרם לנו להבין כי יש מי שלא יודעים איך מנקים מוצרים בסיסיים. עובדה זו הביאה אותנו להוציא סדרת מדריכים שתעלה את המודעות

ספות מעור
שומרי הספה – כך תנקו את הספה במו ידיכם

כשרוצים לנקות את הספה באופן יסודי וללא רבב, ההמלצה הטובה ביותר היא לפנות לגורם למקצועי שמתמחה בניקוי מסוג זה. אולם, פנייה לבעלי מקצוע לא מתאימה לכל אחד וישנם אנשים שמעדיפים

צמחים מלאכותיים
היתרונות של צמחים מלאכותיים

ישנן דרכים רבות ומגוונות לעיצוב סביבות המגורים או העבודה שלנו באופן אסתטי ולקישוט  החללים שבהם אנחנו שוהים. אפשר לתלות תמונות, למשל, אפשר להעמיד פסלים או להשתמש בריהוט מעוצב, או לנקוט