ניקוי מושבים לרכב – האם כדאי חברת ניקיון או לבד וכיצד מנקים בעצמך?

שוקלים להשתמש בסודה ולימון עבור ניקוי ריפודים ברכב? יש סיכוי שכדאי לכם לחשוב פעמיים.

רגע לפני שמזמינים שירותי ניקוי רכבים עד הבית, מתעניינים לגבי שיטות ביתיות לניקוי ריפודי רכב. האם יעבוד? אולי נצטרך בכל זאת חברת ניקיון מומלצת לריפוד רכב?

אנחנו מזמינים אתכם להכיר שיטות שונות לניקוי ריפודי רכבים, כולל שיטות ביתיות.

שימו לב, שבמקרים בהם אתם מזמינים שירותי ניקוי עד הבית, אתם למעשה נהנים ממקצועני ניקוי רכבים אמיתיים אשר משתמשים בחומרי ניקוי ייעודיים בדיוק למטרתכם.

כשמדברים על מטרות הניקוי, חשוב להבדיל בין סוגי הכתמים השונים, שכל אחד מהם יצריך חומר ניקוי מעט אחר, שיטות שונות שישרתו את המטרה הסופית של – רכב נקי ומריח טוב. 

 

שירותי ניקיון מושבים ברכב

 

מנקים את הרכב לבד או בעזרת חברת ניקוי? 

אם אתם מעוניינים לנקות את ריפודי הרכב לבד, אתם תמיד יכולים לנסות להשתמש בחומרים ביתיים, וחלק מהאנשים אפילו משתמשים בחומרים ממיסי שומנים של תנורים ביתיים. מכירים את הטריק? אם לא, זה עובד כך: 

ראשית אתם מרססים שכבה מאוד עדינה של חומר ממיס שומנים לתנורים ביתיים. 

כעת, יש לאפשר לריפודי הרכב להתייבש בשמש. אם ניתן לפרק את מושבי הרכב ולהניח אותם להתייבש בשמש, עדיף.

אם לא, פשוט פתחו את דלתות הרכב ותנו לשמש הבריאה לחדור פנימה ולבצע את תהליך ייבוש הריפודים. לאחר כ-10 דקות בממוצע, תוכלו להשתמש במטלית לחה (לא רטובה ונוטפת מים) בכדי להסיר את החומר שריססתם. 

יש לכם מושבים ברכב מעור? כאן תוכלו לקרוא כל מה שעליכם לדעת על ניקיון מושבים מעור ברכב.

 

עבד? מצוין! ניקוי ריפודי רכב הושלם 

אם לא עבד, תמיד תוכלו לנסות להשתמש בסודה ולימון. את הסודה תוכלו לערבב בתוך קערת מים. לאחר מכן, יהיה עליכם לערבב את הסודה והמים עד לקבלת מרקם של משחה שניתן למרוח בקלות על ריפודי הרכב. 

עזר? מצוין. אם לא, ייתכן שאתם צריכים להסתייע בשירותיהן של חברות ניקוי מקצועיות לניקוי רכבים וריפודים בבית. בכל מקרה, לפני ביצוע כל צעד ניקוי כזה או אחר, מומלץ קודם לבקר בחנויות אונליין לממכר ציוד ניקוי לרכבים.

 

חומרי ניקוי לרכבים וריפודים אונליין 

בחנות כמו אלקטרו שופ (ELECTRO SHOP), אתם תוכלו לרכוש למשל שואבי אבק מעולים לרכבים, שואב אבק דני וקטן שנוח לנקות בעזרתו את מסלולי המושבים ועוד.

אתר אלקטרו שופ מאפשר לכם לרכוש מוצרי ניקוי רכבים בהנחה משמעותית, היות והממכר של מוצרים אלו מתבצע אונליין וכמובן, באופן מאובטח. 

זכרו, כשהמכירה של מוצר כזה או אחר מתבצעת אונליין, יש אפשרות להנגיש את המוצרים והשירותים לצרכנים במחירים הרבה יותר נוחים. נצלו זאת, בדקו עוד היום מחיר לשואב אבק ידני עבור ניקוי ריפוד הרכב.

אתם מוזמנים להנות מהמחירים הכי אטרקטיביים עבור המוצרים הכי איכותיים – אלקטרו שופ.  

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רצפה אטומה
קבלן איטום שישאיר את הנכס נקי

רכשתם את הנכס שתמיד רציתם? ללא ספק מדובר על צעד משמעותי מאוד עבורכם. המשימה הראשונה שלכם תהיה כמובן להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר על הנכס, אחר תתקשו מאוד לעמוד בהוצאות

צלעות כבש
עישון בשר – כל הסודות נחשפים

כדי שעישון הבשר יצליח ויצא טוב, קיימות טכניקות שונות. באמצעות מעשנת פלט כל אחד יכול להגיע לתוצאה טעימה ומשביעת רצון. לא כולם יודעים זאת, אבל עם מעשנת פלט הבשר המעושן

ידיים נקיות
למה משתמשים במייבש ידיים

בשנים האחרונות גילינו את המכשיר שהגיע לשירותים של בתי עסק שונים. מדובר כמובן במכשיר שמייבש את הידיים לאחר יציאה משירותים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק למה אנשים בוחרים להשתמש במייבש ידיים?