ניקוי שירותים – המדריך המלא

חלקנו עושים את זה פעם בשלושה ימים וחלק פעם בשבועיים, אבל כולנו מקפידים לנקות את השירותים ולהשאיר אותם כמה שיותר נקיים. בעוד שחלק מסתפקים בחומר בסיסי ומגבונים ואחרים קונים את כל מוצרי הניקיון שקיימים, הרגשנו צורך להרחיב על הנושא ולהבין אותו לעומקו. מתוך הבדיקות שלנו יצא המאמר שאנחנו שמחים להגיש לכם: ניקוי שירותים – המדריך המלא.

 

מי ישמע, כולה לנקות שירותים…

נכון, חלק מאיתנו לא לוקחים את נושא הניקיון בכובד ראש ומתייחסים אליו כאל עוד אחת מהמשימות שאנחנו נדרשים לעשות פעם בכמה זמן בלבד. אולם מה שאנשים לא נוהגים ומרבים לחשוב עליו הוא שהשירותים הוא אחד מהמקומות שאנחנו מבקרים בהם הכי הרבה פעמים לאורך היום, ובדרך כלל הביקורים הם לא למטרות נקיות במיוחד.

כשכתבנו את המאמר ניקוי שירותים – המדריך המלא חשבנו ממה להתחיל, ובסוף הבנו שכדאי להתחיל מלהסביר עד כמה זה חשוב לנקות שירותים.

 

ניקוי שירותים – המדריך המלא

גם השירותים שלנו בבית ובטח השירותים שאנחנו משתמשים בהם במשרד הם כל כך מזוהמים, ומושכים אליהם מגוון ענק של סוגי חיידקים שעלולים להזיק לנו. זה כמובן לא אומר שאתם צריכים לפתח אובססיה לניקוי שירותים, אבל זה בהחלט אומר שכדאי להקפיד על ניקיון תכוף ומוקפד שלהם.

התחילו מחדר השירותים עצמו. התחילו בלשאוב את האבק המצטבר בחלל חדר השירותים ולאחר מכן רחצו אותו באמצעות דלי עם מים וחומר ניקיון. נכון שהאסלה היא החלק המלוכלך באמת, אבל גם לחדר השירותים עצמו מגיע ניקיון יסודי.

 

איך מנקים שירותים?

כחלק מהמאמר ניקוי שירותים – המדריך המלא אנחנו רוצים לוודא שאתם יודעים איך לעשות את זה. ברשתות הפארם תוכלו למצוא מגבוני חיטוי, סבונים ריחניים לאסלה, מקל לניקוי האסלה, חומר ניקוי לאסלה ועוד. רכשו את כל המוצרים האלו והבטיחו ניקיון יסודי לשירותים שלכם.

באמצעות מגבוני החיטוי תוכלו לנקות אחריהם בקלות אחרי כל שימוש. מדובר על פעולה פשוטה של העברת מגבון על שטח האסלה וכן על כפתור הורדת המים – שהוא לא פחות מזוהם מהאסלה עצמה. חומר ניקוי לאסלה משלב בתוכו גם חומרי ניקוי וגם אקונומיקה, מה שמבטיח חיסול מהיא של החיידקים ושמירה על האסלה שלכם נקייה ומצוחצחת.

 

תחזוק כללי ושוטף

סבון אסלה ומקל ניקוי לאסלה יסייעו בתחזוק הכללי והשוטף של השירותים שלכם. סבון האסלה מבטיח ניקיון ראשוני בכל הורדת מים ואילו מקל לניקוי האסלה ישמור עליה נקייה וללא חלקים שהצטברו והתקשו על גביה. בנוסף, רצוי להזמין אינסטלטורים עם גילוי בעיה מסוימת באסלה או במכל ההדחה (הניאגרה), כדי להבטיח שמירה מיטבית על מצב האסלה שלכם.

בכל אופן, בכל מה שקשור בהזמנת איש מקצוע אליכם, לצרכי ניקיון או לצרכי תחזוק, הקפידו על בחירת איש מקצוע בעל ניסיון וותק מתאימים ושיש עליו המלצות, כך תבטיחו שמירה מיטבית על מצב השירותים שלכם.

 

אסלה ומגבת

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חומרי
איך לשמור על העסק שלך נקי לאורך זמן

איך לשמור על העסק נקי לאורך זמן? זו שאלה שבעלי עסקים רבים מתחבטים בה בניסיון למצוא פיתרון אידיאלי ומציאותי. כל עסק שמכבד את עצמו צריך להיראות טוב, ולהישאר נקי. לא

ניקיון משרדים
10 טיפים לניקיון משרדים

משרד נקי חיוני לקידום פרודוקטיביות וליצירת אווירה מקצועית. עם זאת, עם כל כך הרבה אנשים שבאים והולכים, זה יכול להיות אתגר לשמור על משרד נקי ומסודר. במאמר זה, נבחן שיטות

חדר שינה
4 דרכים לניקוי וילונות פשתן

בעבר, וילונות היו פתרון להצללה והאפלה. מבחר הוילונות כלל מעט מאוד סוגי בדים ומנגנונים, והיה מדובר במוצר פרקטי לחלוטין. כיום, הוילונות הם הרבה מעבר לפרקטיים – הם חלק בלתי נפרד