ניקיון רהיטים – למה זה חשוב לשמירתם לאורך זמן

אין ספק בכלל, ככל שתקפידו לתחזק ולנקות את הרהיטים שלכם, ככה הם יישמרו לאורך זמן. כל מוצר בעולם, לא משנה מאיזה סוג, עשוי מחומרי גלם אשר מתבלים עם הזמן. ובעוד שהתפתחות הבלאי ניתנת לשליטה במידה מסוימת, חשוב לדעת מה עושים כדי להקטין בלאי של רהיטים.

אם אתם נוטים להזניח את הרהיטים שלכם ושוכחים לנקות או לתחזק אותם, היכונו לכך שהרהיטים יצברו אבק ודבקיות מסוימת. הרהיטים ייהפכו לדביקים יותר, עמוסי אבק ולכלוך, מה שיוביל לשינויים מסוימים במבנה של חומרי הגלם מהם מיוצרים הרהיטים. אם למשל נשפכו לכם משקאות על הרהיטים, או אולי אפילו הכלב שלכם עשה את צרכיו עליהם, חומרי הגלם של הרהיט עשויים להתרכך, אפילו להירקב. למשל, במקרים בהם מדובר ברהיטי עץ. הנה כל מה שכדאי לדעת בנושא:

 

מה כוללת התחזוקה של רהיטים?

התייעצנו עם צוות המומחים של חנות אלברי בכתובת elbari.co.il בכדי לקבל תשובות, והנה הן לפניכם. לפי צוות המומחים של האתר, תחזוקת רהיטים צריכה לכלול לא רק ניקוי יסודי, אלא גם טיפולי מנע מסוימים שעליהם נדבר כאן בהמשך.

תחזוקת רהיטים תאפשר לכם להבריק אותם, לחדש אותם, לשקם רהיטים, לנקות ועוד. את רוב השירותים האלו, תספק לכם חברת ניקיון מקצועית. אם אתם מתעקשים לתחזק לבד את הרהיטים שלכם, אנחנו ממליצים להשתמש אך ורק בחומרי ניקוי ייעודיים. בכדי להיות בטוחים שחומרי הניקוי לא גורמים לנזקים, יהיה כדאי להתנסות איתם בפינה נסתרת בגב הרהיט.

 

מדוע חשוב לתחזק ולנקות רהיטי עץ

רהיטי עץ שנספגים בנוזלים יכולים לא רק להירקב, אלא לפתח גם עובש. וכשיש לכם עובש על הרהיטים, זו תהיה בעיה להיפטר ממנו. העובש, כשהוא כבר מתפתח, הוא לא ממהר לעזוב את הרהיטים שלכם. והעובש ידוע בתור אורגניזם חי שיכול ממש "לכרסם" רהיטים.

כמובן שהוא לא יכרסם אותם באופן מילולי, אבל הוא כן, עם הזמן, יגרום לריקבון שלהם, לסירחון ועוד. כמו כן, כתמים שומניים גם יכולים להוביל לנזק ברהיטים שלכם. וכאן זה הזמן המדויק לדבר לא רק על רהיטים ותחזוקה, אלא גם על טיפולי מנע.

 

טיפולי מנע לשימור רהיטים

אם אתם רוכשים רהיטים והם חשובים לכם, אתם תרצו לדעת כיצד ניתן לשמור עליהם מפני בלאי במתפתח עם השנים. ובכן, חברות ניקיון רבות מציעות גם טיפולי מנע (מלבד ניקוי רהיטים מקצועי). טיפולי המנע מיועדים לרהיטי עץ בדרך כלל, אבל ניתן לבצע טיפולי מנע גם לרהיטים מסוגים אחרים.

טיפולי המנע יכללו משחות מסוגים שונים, חומרים לשימור הרהיטים, חומרי הברקה, חומרי חיזוק הרהיטים ועוד. גם אם טיפולי המנע יעלו לכם לא מעט (עשרות שקלים עד מאות שקלים בודדים בד"כ), זה יהי שווה את זה בטווח הרחוק.

רהיטים

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רצפה אטומה
קבלן איטום שישאיר את הנכס נקי

רכשתם את הנכס שתמיד רציתם? ללא ספק מדובר על צעד משמעותי מאוד עבורכם. המשימה הראשונה שלכם תהיה כמובן להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר על הנכס, אחר תתקשו מאוד לעמוד בהוצאות

שירותי ניקיון
מי מחפש שירותי ניקיון?

סיימתם יום עבודה מפרך, אתם עולים במעלית ובכניסה מרגישים שדרכתם על משהו דביק. הדביקות מובילה היישר אל דלת היציאה לבניין ומשם לחדר הזבל. ברור ששקית טפטפה והשכן לא שם לב.

תיקון ספות
תיקון ספות – להחזיר את היופי והנוחות לספה

כל רהיט בבית, במקום העבודה, בקליניקה, במתחם האירוח או הלובי בבניין עלול לסבול מאוחר או מוקדם משבר, קרע או התיישנות שגורעים מאיכות הרהיט ומצריכים מכם להחליף אותו בהקדם.  אלא שבזכות