שטיחים למשרד שישדרגו את חלל העבודה שלכם

כשמעצבים את חלל העבודה, צריך לחשוב על כל הפרטים הקטנים. זהו חלל שצריך להיות נעים ונוח לעבודה. אנו מעבירים מספר שעות גבוה בעבודה, לפעמים יותר מאשר בביתנו, ולכן צריך להשקיע בחלל העבודה כמעט כמו שאנו משקיעים בביתנו. אז אם אתם בתחילתו של עיצוב המשרד או שבא לכם פשוט לשדרג – הנה כמה סגנונות שיכולים לשנות, לשדרג ולשפר את חלל העבודה שלכם.

 

יוקרה נגישה

שטיחי הסאטן מיועדים לאנשים שאוהבים יוקרה נגישה, שטיחי הסאטן עם מרהיבים- חלקים ומבריקים וככל שמתקרבים אליהם כך הם יפים יותר. שטיחי הסאטן הם ללא ספק יצירת אומנות שגורמת לכל לקוח שנכנס להתפעל. אך אל תסתכלו בקנקן, שטיחים מהסוג הזה נוחים מאוד וקלים, ולמעשה גם הם עמידים מאוד ומחזיקים שנים ארוכות וחוסכים לנו כסף בקנייה מחודשת בכל כמה שנים.

 

אופנה זו לא מילה גסה

שטיחים אלו מודרניים מבחינת עיצובם בניגוד לשטיחי האריג הטקסטורות והציורים יותר אופנתיים ונותנים למשרד יותר סטייל וסגנון. לרוב הם דקים יותר ולכן קלי משקל וניתן להזיז אותם ולהעביר אותם בקלות אם רוצים לשנות את מיקומם או לשלוח אותם לניקוי. שטיחים אלו מיועדים יותר למשרדים ולכן מתוכננים כך שיהיו קלילים, נוחים לניקוי וסופר אמינים לעוד שנים של עיצוב וסטייל במשרדכם ניתן למצוא בחנויות רבות כמו קרפטים שטיחים.

 

נוחות מרבית

אנו מעדיפים שאת זמננו בעבודה נשקיע בעבודה ולא בניקיון. ולכן אנו צריכים לבחור שטיח פרקטי מבחינת נוחות- קל משקל וקל להזזה. ניקיון- שטיח שחתיכות אוכל ושתייה לא נספגים בו ויוצרים כתמים עמוקים, אנו נעדיף שטיח שיהיה קל לניקוי מאחר ובמשרד בדיוק כמו בבית אנו אוכלים שותים ולעיתים מארחים לפגישות עסקים.

 

עגולים ומגניבים

שטיחים אלו נותנים טאץ׳ של סגנון למשרדים הקווים הברורים, רוב המשרדים הם מרובעים ומעוצבים בצורה שחוזרת על עצמה- תמונות, כיסאות ושולחנות מאוד חדים, מסכי מחשב, דלת וכו׳ רוב הרהיטים המשמעותיים הם מרובעים ולכן שטיח עגול מדליק את העין ונותן מראה יותר עיצובי. צורתו העגולה של השטיח משתלבת מאוד במרחב מרובע מאחר והיא נותנת תחושה שכל הרהיטים ממקומיים סביבו.

 

שטיחים בטעם של פעם

שטיחים מהממים ביופיים שמטופלים ולקוחות יתחברו אליהם. אלו בדרך כלל מתאימים יותר לבית, אך עם חשקה נפשכם בשטיח הזה שייתן למשרד תחושה של בית או שמשרדכם או גם קליניקה אפשר ורצוי לבחור בשטיח זה. שטיחי האריג הם נעימים במרקמם למגע, הם באיכות חזקה ונאמנים לשנים רבות, בנוסף ואולי הכי חשוב, הם פרקטיים מאוד ונוחים לניקוי.

לסיכום, שטיחים הם רהיט לכל דבר ולכן בחרו שטיח שאתם מתחברים אליו ולא רק שטיח שיהיה פרקטי ונוח, אך כמובן תתחשבו גם בפרמטרים האלה כדי שבסוף השטיח למשרד לא יילקח לחדר השינה לאחר שלא היה פרקטי ומתאים לצרכיכם.

שטיחים למשרד

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מופעי קסמים אינטראקטיביים
איך לשלב קוסם באירוע ספורטיבי או תחרותי

תכנון אירוע חברתי לילדים צעירים דורש שיקול דעת ויצירתיות כדי להבטיח חוויה מהנה לכל הנוכחים. אבל מה אם נוסיף מגע של קסם לתערובת? שילוב קוסם באירוע שלכם יכול להפוך מפגש

כל כמה זמן חשוב לנקות את ארון הבגדים שלכם
כל כמה זמן חשוב לנקות את ארון הבגדים שלכם

ארונות הבגדים שלנו חיוניים לאחסון וארגון הבגדים והחפצים האישיים שלנו. עם זאת, עם הזמן, ארונות בגדים יכולים להיות עמוסים, לא מאורגנים ואפילו מלוכלכים. ניקוי שוטף של ארון בגדים הוא לא