שלבי הניקיון לאחר נזילה

אם יש לכם נזילה אתם בטח נכנסים ללחץ רב ולא יודעים מה לעשות קודם, אבל יש כמה דברים שכדאי לבצע בשלבים נכונים בכדי להצליח לבצע ניקיון יסודי, שלא רק יהיה נקי אלא שגם יהיה יבש ולא יגרום לנזקים אחרים.

ניקיון אחרי נזילה – איך עושים את זה נכון צעד אחרי צעד

לניקיון נזילה יש כמה שלבים חשובים אותם יש לבצע, אם תדלגו אחד מאותם השלבים ולא תבצעו אותם נכון הנזקים והנזילה יכולים להימשך.

שלב ראשון – עוצרים הכל

בשלב הראשון לאחר שראיתם שיש נזילה יש לסגור את ברז המים הראשי של הבית, פשוט מאוד לעצור את כל זרימת המים לבית, גם אם זה אומר שבמקומות אחרים לא יהיו מים (זאת ההשלכה הקיצונית שיכולה לקרות). סוגרים את כל המים בכדי לעצור את הנזילה ובכדי שזרם המים לא יגרום לנזקים רחבים יותר לכל אורך הצנרת בבית.

עצירת המים היא הכרחית בכדי שמים לא יגיעו לנקודות חשמל, חשוב מאוד להיזהר ולוודא שאין נקודות חשמל או כבלי חשמל חשופים המגיעים למים, במקרה כזה בשום אופן אין לגשת ולבצע את השלב הבא שהוא שלב הפינוי.

התחשמלות בתוך היא סכנה גדולה שיכולה להיגמר באסון גדול.

שלב שני – מפנים

בשלב השני אחרי שעצרתם את זרמית המים הכללית יש לפנות כל רהיט או חפץ שיכול להיגרם לו נזק.

לאחר הוצאת כל הרהיטים והחפצים שלהם יכול להיגרם נזק יש להתחיל בפינוי המים.

לא מומלץ לפנות את המים בזמן שהרהיטים נמצאים בתוכם, מכיוון והחפצים סופגים מים בכל רגע, וכל רגע כזה יכול רק להחמיר את הנזק שנגרם לריהוט וחפצים.

יש לפנות את המים עד כמה שאפשר במהירות תוך שמירה על דגשי בטיחות, עבודה במים עם ציוד מתאים, חשמל סוגר עד כמה שאפר (תלוי בחומרת ההצפה) ולנסות לא להשאיר אפילו לא זכר של מים עומדים.

שלב שלישי – שאיבת מים

יש כאלו הרואים את שלב שאיבת המים כשלב הראשון בעת התחלה של טיפול בנזילה, אז אם אתם רוצים לקבל המלצה על מאתר נזילות מוסמך נסו לראות את ההמלצות של השלבים הראשונים ואז תבינו שגם אם שאיבת מים היא השלב הראשון אצל הרבה אחרים, זה לא תמיד השלב הראשון בחשיבותו.

לכן יש מקרים מקצועיים יותר בהם שלב שאיבת המים הוא השלב השלישי, אחרי סגירת המים ופינוי החפצים.

שלב רביעי – איתור הנזילה

יש לאתר באופן מדויק את הנזילה ואם קיימים גורמי נזילה נוספים, איתור הנזילה הוא תנאי הכרחי וחשוב ביותר בכדי לבצע טיפול מקיף ומקצועי.

רק אחרי שאיתרנו את הנזילה אפשר להתחיל להגיע אל הצינור הפגוע ולטפל בו.

יש נם מקרים בהם הצינורות הפגועים מוסתרים מאחורי קירות בטון ואז יש צורך בעבודת שיפוץ מורכב, שכוללת גם פירוק הקיר תוך שמירה ודגש רב לא לפגוע בחלק נוסף של הצינור.

שלב חמישי – מתקנים

אחרי איתור הנזילה יש לבצע תיקון של הצינור הפגוע ולבדוק על ידי הזרמת מים במשך זמן רב שאכן התיקון לא גורם לנזילות נוספות.

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מוצרי ניקוי
חומרי הניקוי שאנחנו לא יכולים בלעדיהם!

חומרי ניקוי ממלאים תפקיד חיוני בחיי היומיום שלנו, ועוזרים לנו לשמור על חללי מגורים נקיים והיגייניים. מהמטבח ועד לחדר האמבטיה, וכל פינה ופינה שביניהם, המוצרים החיוניים האלה הם הגיבורים הבלתי

שידה מעץ
איך מנקים שידת עץ יוקרתית?

שידת עץ יוקרתית היא פריט עיצובי ושימושי אך גם כזה שזקוק טיפול מיומן ותחזוקה שוטפת אם אתם רוצים לשמור עליו במצב מצויין לאורך זמן. ניקוי שגרתי יכול לעזור בשמירה על

גריל ראשית
איך לנקות גריל גז בטכניקה הנכונה

קניתם גריל גז חדש? מזל טוב! עכשיו אתם צריכים לזכור שזה לא רק קניתם ומספיק אלא צריך גם לנקות אותו כמו שצריך שיוכל להחזיק לכם לאורך זמן והאוכל יהיה טעים

למתקנים לנייר טואלט
5 דרכים ליצירת סדר בחדר השירותים

הוא קטן, בלי הרבה אור, אבל אנחנו נמצאים בו כמה פעמים ביום – הרי הוא חדר השירותים. בבתים רבים הוא החדר הכי פחות חשוב ולא משקיעים בו מחשבה רבה, בעיקר