איך מנקים אופניים חשמליים מבלי לפגוע בהם?

אופניים חשמליים הופכים לאחד מכלי התחבורה הפופולריים בישראל, והאמת שזה לא מפתיע. מצב התחבורה בדרכים נורא ואיום, ובגדול אי אפשר לעלות היום על הכביש בלי להיתקע בפקקים מתישים. תחבורה ציבורית לצערנו לא מהווה פקטור משמעותי, מכיוון שברוב המוחלט של המקרים אי אפשר לסמוך עליה.

במצב כזה, כלי רכב שמסוגל לעקוף את כל הפקקים, לא דורש מאמץ פיזי רצוף כמו אופניים רגילים, ונהנה מכל היתרונות, הופך לפתרון האידיאלי. יותר ויותר אנשים מחזיקים אופניים חשמליים, ולכן יש גם יותר צורך בידע ובהדרכה. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר ומסודר שבו נלמד כיצד לנקות אופניים חשמליים בלי לפגוע בהם ולהזיק להם.

 

מתי צריך לנקות את האופניים החשמליים שלי?

אז יצאנו להתייעץ עם המומחים של שיקו אופניים חשמליים. כפי שהם הסבירו לנו, אין סיבה לנקות את האופניים שלכם אחרי כל נסיעה, וגם לא בכל סוף שבוע. העניין הראשון שצריך להבין הוא המינון, וכמובן שהוא תלוי באופי הנסיעות שלכם ובשטח שעליו אתם נוסעים.

הכלל הבסיסי הוא בגדול שצריך להימנע ממצב שבו יש יותר מדי חול או חצץ על האופניים מכיוון שהוא יכול לפגוע במכלולים. אם האופניים שלכם מאוד מלוכלכים כדאי לנקות אותן, וגם אם עברו כמה חודשים מאז הניקוי הקודם אפשר לחשוב על ניקוי נוסף.

מתי צריך לנקות את האופניים החשמליים שלי

ממה חשוב להיזהר כאשר מנקים אופניים חשמליים?

כמובן שהדבר שהכי חשוב לשמור עליו כאשר מנקים אופניים חשמליים הוא הסוללה והחיבורים החשמליים. הסוללה היא בעצם הלב הפועם של האופניים, ואם תפגעו בסוללה תפגעו בביצועים של האופניים שלכם. בגלל זה אנו נמליץ לכם להוציא את הסוללה מהאופניים לפני שמתחילים לנקות אותה, ולכסות את כל החיבורים החשופים שיש באופניים, כולל מסך (אם יש).

ממה חשוב להיזהר כאשר מנקים אופניים חשמליים

איך לנקות את האופניים?

אז עכשיו הגיע הזמן להתחיל בניקיון בתכל'ס. אנו לא מנקים אופניים חשמליים עם צינור גינה או ברז. כל מה שצריך בשביל הניקיון זה דלי עם מים נקיים וכמה סמרטוטים עדינים. בשלב הראשון עברו על השלדה של האופניים עם סמרטוט שטבלתם במים הנקיים וסחטתם היטב. אנו רוצים שהניקוי יהיה עם כמה שפחות מים.

 

שימון האופניים

לאחר שהשלדה נקייה, נשמן בעדינות את המכלולים השונים של האופניים, בדגש על השרשרת והחוליות הקטנות. בשימון יש צורך להשתמש בשמן ספציפי לאופניים, ובשימון הבלמים צריך להשתמש בשמן לבלמים. גם כאן, אין צורך להשתמש בכמויות גדולות של שמן. מעט שמן יספיק בהחלט, וכדאי לנגב את העודפים עם סמרטוט או עם מגבת. שמנים וחומרי ניקוי לאופניים חשמליים תוכלו למצוא באתר הזה https://shikko.co.il.

 

סיכום

ניקוי אופניים חשמליים הוא בהחלט דבר חשוב, מכיוון שאופניים מוזנחות יכולות להיפגע בסופו של דבר. עם זאת, חשוב לזכור לעבוד בצורה עדינה ומחושבת כדי שלא לפגוע באופניים, ולעבוד עם מעט מים ומעט שמן. בהצלחה!

איך מנקים אופניים חשמליים מבלי לפגוע בהם

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיצד בוחרים חברת ניקיון לעסק?
כיצד בוחרים חברת ניקיון לעסק?

כשמדובר בניקיון של העסק שלכם, אין מקום להתפשרות. מגיע לכם את חברת הניקיון המובילה בישראל, כדי שתוכלו לאפשר לעצמכם רוגע וביטחון, כי העסק שלכם נמצא בידיים הנכונות, שישאירו אותו נוצץ,

דוח אשראי
שירות ניקיון בי די אי – מה חשוב לדעת

דירוג האשראי שלך משפיע על היבטים רבים בחייך, החל מיכולתך לקבל הלוואה ועד ליכולתך לשכור דירה. אם דירוג האשראי שלך נמוך, ייתכן שתתקשה לקבל אישור למשכנתא, הלוואה או כרטיס אשראי.

ידיים נקיות
למה משתמשים במייבש ידיים

בשנים האחרונות גילינו את המכשיר שהגיע לשירותים של בתי עסק שונים. מדובר כמובן במכשיר שמייבש את הידיים לאחר יציאה משירותים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק למה אנשים בוחרים להשתמש במייבש ידיים?