איך תשמרו על פינת האוכל בבית נקייה לאורך זמן

כעקרות בית קשוחות, כולנו יודעות כמה מאתגר זה יכול להיות לשמור על הבתים שלנו נקיים ומאורגנים. עם כל כך הרבה משימות יומיומיות שצריך לבצע, קל לפינת האוכל להיות עמוסה ומבולגנת. עם זאת, פינת אוכל נקייה ומזמינה חיונית לשמירה על היגיינה ויצירת אווירה חמימה למשפחה ולאורחים. 

במאמר זה, נדון בכמה טיפים מעשיים שיעזרו לכם לשמור על פינת האוכל שלכם נקייה לאורך זמן, כך שתוכלו להירגע וליהנות מהארוחות שלכם מבלי לדאוג מהבלגן.

 

1. נגב משטחים באופן קבוע

אחד הדברים החשובים ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשמור על פינת האוכל שלך נקייה הוא לנגב משטחים באופן קבוע. זה כולל את שולחן האוכל והכיסאות שלך. לאחר כל ארוחה, השתמש במטלית לחה ובחומר ניקוי עדין כדי לנגב את השולחן והכיסאות. זה יעזור למנוע מחלקיקי מזון ושפכים להצטבר ולהיות קשה יותר לניקוי.

משטחים באופן קבוע

2. שאבו או טאטא את הרצפה

פירורים וחלקיקי מזון יכולים להצטבר על הרצפה מסביב לשולחן האוכל, לכן חשוב לשאוב או לטאטא את האזור באופן קבוע. השתמש במטאטא או שואב אבק כדי להסיר כל פסולת על הרצפה. אתה יכול גם להשתמש במחבת ומברשת כדי לאסוף כל חלקיקי מזון גדולים יותר.

 

3. השתמשו בפלייסמטים ובתחתיות

פלייסמטים ותחתיות הם לא רק דקורטיביים; הם יכולים לעזור להגן על השולחן שלך מפני שריטות ושפכים. הם גם קלים לניקוי וניתן להחליף אותם למראה רענן. השתמש בפלייסמטים לכל מקום ובתחתיות למשקאות כדי למנוע צלצולי מים על השולחן שלך.

 

4. אחסן כלים וכלים כמו שצריך

הקפידו להניח כלים וכלים לאחר כל ארוחה. השארתם בחוץ יכולה להקל על הצטברות אבק ולכלוך. אחסן כלים וכלים בארונות או במגירות כדי לשמור אותם נקיים ומאורגנים.

 

5. השתמשו במפת שולחן

מפה יכולה לעזור להגן על השולחן שלך מפני שפיכות וכתמים. זה גם קל לניקוי וניתן להחליף אותו למראה רענן. בחרו מפת שולחן שקל לשטוף ולייבש, ושמשלימה את העיצוב של פינת האוכל שלכם.

 

6. נקו נזילות מיד

פינות אוכל רהיטי קיבוץ השלושה נחשבים לאיכותיים ולכן נזקי נוזלים יכולים להזיק להם ולפגוע באיכותם. אם יש שפיכה, נקה אותו מיד כדי למנוע ממנו להכתים או להזיק לשולחן או לרצפה שלך. השתמש במטלית נקייה או במגבת נייר כדי לספוג כל נוזל. לאחר מכן, השתמש בחומר ניקוי עדין כדי לנגב את האזור. הקפידו לייבש את האזור היטב כדי למנוע נזקי מים.

לנקות

7. שמור פח אשפה בקרבת מקום

קיום פח אשפה בקרבת מקום יכול להקל על סילוק שאריות מזון ואשפה אחרת, ולמנוע מהם להצטבר על השולחן או הרצפה שלך. השתמש בפח אשפה עם מכסה כדי למנוע בריחות כלשהם.

 

טיפים נוספים:

בנוסף לטיפים האלה, הנה כמה דרכים נוספות לשמור על פינת האוכל שלך נקייה:

– השתמשו במחצלת או בשטיח מתחת לשולחן האוכל כדי לתפוס נשפך או פירורים.

– נקה את גופי התאורה בפינת האוכל באופן קבוע כדי למנוע הצטברות אבק.

– השתמש במטלית אבק או מיקרופייבר כדי לנקות כל פריט דקורטיבי בפינת האוכל שלך, כגון מסגרות לתמונות או אגרטלים.

– השתמש במטהר אוויר טבעי, כגון שמנים אתריים או קערת פירות טריים, כדי לשמור על ריח רענן של פינת האוכל שלך.

 

טבלת לוח זמנים לניקוי

משימה יום
ארגן ארונות ומגירות יום ראשון
שאבו או טאטא את הרצפה יום שני
נגב שולחן וכיסאות יום שלישי
גופי תאורה נקיים יום רביעי
אבק פריטים דקורטיביים חמישי
נשפך נקי מיד יום שישי
לשטוף פלייסמטים ומפה שבת

 

רשימת חומרי ניקוי חיוניים

– מטליות לחות

– מנקה עדין

– מטאטא או שואב אבק

– יעה ומברשת

– מגבות נייר

– פח אשפה עם מכסה

– מטלית אבק או מיקרופייבר

– מטהר אוויר טבעי

 

לסיכום

על ידי ביצוע הטיפים המעשיים הללו ושימוש בחומרי הניקוי החיוניים, תוכלו לשמור על פינת האוכל שלכם נקייה ומזמינה לאורך זמן. זכרי לנגב משטחים באופן קבוע, לשאוב אבק או לטאטא את הרצפה, להשתמש בפלייסמטים ובתחתיות, לאחסן כלים וכלים כראוי, להשתמש במפת שולחן, לנקות נזילות מיד ולשמור פח אשפה בקרבת מקום.

השתמשי בלוח הזמנים של הניקיון וברשימה של חומרי ניקוי חיוניים כדי לעזור לך להישאר מאורגנת ומוכנה. עם קצת מאמץ ועקביות, תוכלו ליצור פינת אוכל חמימה ומזמינה שאתם והאהובים שלכם תיהנו ממנה לאורך שנים. אז בואו נפשיל שרוולים ונתחיל לעבוד ולשפשף!

פינת אוכל

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פח שירותים
החשיבות של פח בשירותים

חדר השירותים הוא חדר שדורג היגיינה רבה. לא בכל חדר בבית תדרשו לשמור כל כך על היגיינה וחיטוי מתמיד. אך כאן אין מנוס מלשמור על היגיינה גם היא זה כרוך

איך מנקים ספה מבד רחיץ
איך מנקים ספה מבד רחיץ

ספות ביתיות הן לא רק מקום להירגע ולהירגע אלא גם השקעה גדולה בחלל המגורים שלכם. עם הזמן, ספות העשויות מבד רחיץ עלולות לצבור לכלוך, כתמים וריחות לא נעימים. ניקוי קבוע

בעל חיים
לוכד חולדות באור יהודה

 אין הרבה דברים שעלולים להיות מטרידים כמו לגלות שיש לכם חולדה בבית. לכן, אם גם אתם חושדים שזה המצב, או שאולי ראיתם את החלודה ואת הסימנים שהיא השאירה אחריה, ברור