האם במערכת מים תת כיורית יש מים חמים?

מים. מה עוד לא נאמר עליהם? הם מהווים אחוז בלתי מבוטל מגופנו, מכדור הארץ שלנו, והם קריטיים וחשובים לבריאותם של איברים רבים, כמו גם למראה בריא וקורן של עור הפנים והשיער.

למים ושתייתם יתרונות רבים, אך למעשה רובנו מתקשים בשתייתם בכמות מספקת. בכדי לשתות מים טובים ואיכותיים רוב משקי הבית בישראל היום משתמשים בבר מים או בבקבוקים של מים מינרליים. לשתי האופציות הנ"ל חסרונות רבים, עליהם נפרט בהמשך.

 

די לסחבת, די לאפס מקום פנוי על השיש

אתם בוודאי מכירים את הסיטואציה של סחיבת שישיות מים כבדות מדי שבוע הביתה בדרך חזרה מהסופר. זה כבד, זה לא נוח, זה מסורבל, וזה בעיקר מזהם את הכדור עליו אנו חיים. הרי מי מאתנו באמת דואג למחזר את כל בקבוקי הפלסטיק האלה?

ברי מים אף הם אופציה שאינה אידיאלית במקרים רבים. הם אכן מספקים מים איכותיים וטובים, בטמפרטורה מדויקת, והם אפילו יכולים להשלים את עיצוב המטבח. אך עם זאת לרובנו אין מקום פנוי על השיש במטבח, ומתקנים אלה תופסים מקום לא מבוטל.

 

הפתרון – מערכת מים תת כיורית

מתקן מים תת כיורי חם קר מספק לצרכן מים חמים (בטמפרטורת רתיחה ומטה) ומים קרים וצוננים (בטמפרטורה של 4-8 מעלות), באיכות סינון מעולה, בטעם מצוין, ומבלי לחשוש לנוכחותם של מרכיבים לא רצויים במים.

מדובר באלטרנטיבה שהיא לא פחות מגאונית – בר מים המותקן מתחת לכיור, כך שלמעשה אינו תופס מקום כלל על השיש וגם חוסך לכם את הסחיבה המייגעת של הבקבוקים מהבגאז' הביתה. כך גם אתם יכולים ליהנות מסינון מים יעיל וממים טעימים בטמפרטורה מדויקת, במינימום תפוסה על השיש ובמינימום מאמץ, אך עם מקסימום נגישות והנאה.

 

חשיבות שתיית המים

שתיית מים בכמות של 8 כוסות לפחות ליום (וכל המרבה הרי זה משובח) – הנה טובה לגוף, לנפש, וכל שכן למי שנמצא בעיצומו של תהליך חיטוב וירידה במשקל. מדובר באחד ההרגלים החשובים והמשמעותיים ביותר עבור כל מי שמעוניין להקנות לעצמו אורח חיים מאוזן ובריא.

מים מסוננים, בריאים, וטעימים במקסימום נגישות יעזרו לכם להתייחס לגוף שלכם טוב יותר! הקפידו על שתיית מים בכמות מספקת, ותראו איך במהרה תרגישו את השינוי החיובי בעצמכם.

 

לסיכום

תשכחו מסחיבה של שישיות מים מינרליים או משיש עמוס לעייפה – הקדמה הטכנולוגית היום מביאה אלינו את הדור הבא של מערכות המים בישראל. מערכת מים תת כיורית, המאפשרת לנו ליהנות מכל היתרונות שיש בשישיות מים מינרליים ובבר מים, מינוס החסרונות.

כך גם אתם יכולים ליהנות ממים מצוינים וטעימים, נקיים ובריאים, מבלי לסחוב בקבוקים ומבלי להסתבך עם שיש קטן ועמוס שאין עליו מקום לשום דבר.

אז קדימה, נגמרו התירוצים – מתחילים לשתות מים!

זרם מים

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רהיטים נקיים
כיצד מנקים רהיטים מבלי להזיק להם?

ניקוי הרהיטים הוא החלק החשוב בתחזוקתם. עם זאת חשוב להיזהר כשמנקים רהיטים. מכיוון שניקוי לא נכון יכול לגרום להם נזק. הסיבה מרכזית לקיצור אורך החיים של רהיטים הוא הזנחת הניקוי