האם יש שוני בניקיון של בית חכם מול בית רגיל?

בית חכם הוא כבר לא סתם מותרות.

בית חכם זוהי הדרך לנהל את הבית בעולם המודרני.

כשם שניתן לנהל עובדים, מערכות ושירותים באופן מקוון, כך המציאות המודרנית מאפשרת לנהל את הבית ישירות מהפלאפון הנייד.

המערכות החכמות הן אלקטרוניות, וכידוע – חשמל ומים לא הולכים ביחד.

האם עובדה זו משפיעה על אופן ניקוי הבית?

 

שירותי הבית החכם

עוד קודם שנענה על השאלה ששאלנו, חשוב להבין מדוע כדאי לנו לעבור לבית חכם. חשמל חכם, כאמור, מאפשר ניהול מקוון של מערכות הבית. ניתן לשלוט באמצעות יישומון, המותקן במכשיר הסלולרי, במערכות התאורה, המיזוג, בווילונות במכונת הכביסה ועוד.

בעזרת האפליקציה, ניתן להדליק את המזגן לפני שמגיעים הביתה, לכבות אותו אם בטעות הוא נשאר דלוק, לכוון את התאורה בדיוק לעוצמה הנכונה ולהגיף גם את הווילונות הגבוהים.

לא מדובר רק בנוחות, אלא ביעילות של ממש. המערכות מאפשרות חסכון משמעותי בחשמל, כך שההתקנה מחזירה את עצמה לאחר זמן. כמובן שהמערכות החדישות לא מצריכות תשתית מותאמת, אלא יכולות להתלבש על כל תשתית קיימת, ישנה וחדשה כאחד.

קיימת אופציה להתקנה מרובדת של המערכת החכמה. במידה ואין לכם את כל הסכום הדרוש לשם ההתקנה, תוכלו לבחור בהתקנת מערכת חכמה רק בחדרים מסוימים או רק על חלק מתשתיות הבית ובאופן זה תוזילו את העלויות במידה ניכרת.

התועלת במערכות החכמות עולה עשרת מונים כשאנו עוסקים במגדלים עסקיים ובמבני ציבור. במבנים אלו, הכוללים חדרים רבים, אופציה לכיבוי והדקלת האורות והמזגן באופן אוטומטי היא קריטית למדי. פעמים רבות אנשים עוזבים את החדר, מבלי לדאוג לכיבוי בעצמם וללא מערכת אוטומטית עלות החשמל תרקיע שחקים. בעזרת המערכות החכמות, ניתן גם לכוונן את הכיבוי וגם לכבות בפועל מרחוק.

אם כן, נוכחנו לדעת שלבית החכם שלל יתרונות. כעת נפנה לשאלה כיצד יש לנקות אותו בצורה פשוטה ויסודית ומבלי לפגוע בו?

 

הכל תלוי בהרכבת המערכת

חברות רבות מציעות התקנת מערכות חכמות לבית. לא רק חברות, אלא גם חשמלאים פרטיים, רובם מוסמכים אך חלקם גם לא. גם בקרב החברות והחשמלאים המוסמכים, לא כולם בקיאים במלאכה וההתקנה עלולה להיות מסוכנת ולא יציבה.

כאשר המתקין אינו מקצועי והחשמל אינו מבודד כדבעי, הרי שיש לנקות את הבית בדרך אחרת. לא תוכלו לשטוף את הבית בצורה מרוקאית, אלא רק בצורה אמריקאית, דהיינו שטיפה עם סמרטוט מבלי לשפוך מים על הרצפה. גם ניקוי קרמיקות ומשטחים דוגמת השיש ייעשה בזהירות תוך דאגה למניעת מגע של המים עם נקודות החשמל.

לעומת זאת, אם תבחרו בחברה מקצועית ומוכרת, הידועה באיכות המוצר וכוח האדם שלה, ניקיון הבית יוותר כמו בבית פשוט. ההתקנה כולה תהיה פנימית ולא חשופה. לא יישאר ולו קצה חוט קטן מחוץ לקירות והבידוד בין מוליכי החשמל לבין חלל הבית יהיה מקצועי ואמין.

במצב זה, תוכלו לשטוף את ביתכם בבטחה וללא כל חשש למגע בין החשמל לבין המים. לא תתעורר כל בעיה משטיפת הבית עם מים רבים וגריפתם לכל ארכו. אם כן, כאשר המתקין מקצועי לא יתעורר הבדל בין ניקוי בית רגיל לבין ניקוי בית חכם.

 

לסיכום

לבית החכם שלל יתרונות. אם ההתקנה היא מקצועית ואמינה, ניקוי הבית החכם ייעשה באופן רגיל לחלוטין. מנגד, כאשר ההתקנה אינה טובה, אופן הניקיון ייאלץ להשתנות. בהצלחה!

ספוגים

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוקר פרטי
הכלים החשובים ביותר לחוקר פרטי בימינו

חוקרים פרטיים הסתמכו זה מכבר על כישוריהם ואינטואיציה שלהם כדי לחשוף את האמת. עם זאת, בעידן הדיגיטלי של היום, הטכנולוגיה הפכה לכלי הכרחי עבור אנשי מקצוע אלה. ממאגרי מידע מקוונים

ספה תמונה וארונית
כמה לוקחת חברה לניקוי ספות ומה היא עושה?

נמאס לכם לנקות את הרהיטים בבית? ובכן, באמצעות חברה מקצועית לניקוי ספות תוכלו לקבל ניקיון יסודי ומהיר במיוחד, בעלות כספית אטרקטיבית. כל הפרטים – במאמר הבא. ניקוי ספות ורהיטים –

משרד נקי
ניקיון משרדים – איך לייעל את התהליך

שירות של ניקיון משרדים אשר נעשה ע"י חברה מקצועית יכול לאפשר ולסייע בייעול תהליך הניקיון במשרד שלכם. כיצד בוחרים חברת ניקוין מקצועית ומהם הדגשים החשובים? להלן כל הפרטים. ניקיון משרדים