איך לנקות ציליה שישבה בחוץ כל הקיץ

ציליה בחורף היא כמו מטריה בקיץ- פחות פרקטית ולא תואמת את רוח העונה.

האתגר האמיתי בשמירת ציליה מקיץ אחד למשנהו, הוא התחזוקה שלו שתבטיח בסופו של דבר את עמידותו.

האתגר הגדול יותר מהשימור, הוא הניקיון של הציליה לאחר שימוש ארוך טווח, וליתר דיוק, לאחר קיץ שלם בו הייתה נתונה הציליה תחת השמש הקופחת.

הציליה עשויה להיות מעט בלויה, וסביר שגם ספגה לא אחת לכלוכים מן הסביבה.

רוצים לנקות את הציליה שלכם אחרי שישבה בחוץ כל הקיץ? כך תוכלו לבצע זאת בצורה המיטבית.

 

סוג הציליה משפיע על אופן הניקיון

ישנם סוגים שונים של ציליה, כאשר כל אחד מהם ידרוש מכם צורה אחרת של ניקיון. כדי להבין כיצד לנקות, חשוב להכיר ראשית את סוג הציליה ואת החומרים מהם היא עשויה. אם תבחרו בציליה שעשויה מבד לייקרה, תצטרכו לבדוק שלבד יש עמידות בפני חומרי הניקוי בהם תבחרו להשתמש. אם הציליה שלכם נושאת חלקים שנוטים להתחלד, חשוב לנקות אותה כך שהיא לא תחליד במידה ותבוא במגע עם מים. לסיכום, עשו ראשית חקר קצר אודות החומרים מהם עשויה הציליה, ובדקו בהתאמה את חומרי הניקוי איתם אתם הולכים לעבוד.

 

בד אלסטי זה פנטסטי!

אחד מן הבדים הנוחים ביותר לתפעול, הוא בד שעשוי מחומר אלסטי כמו לייקרה. מעבר למראה האלגנטי שהוא דואג להשוות לאזור בו הוא מתפרש, הוא גם נוח מאוד לניקוי. הגמישות הרבה של החומר מאפשרת למתוח אותו בכל זווית ובכל צורה, כך שאין חלק בציליה שלא תוכלו להגיע אליו בזמן הניקיון שלכם. מעבר לכך, התקנה של ציליה שעשויה מבד אלסטי היא פשוטה יותר. המשמעות היא שלאחר שתבצעו את הניקיון, לא תתקשו להחזיר אותה למיקומה ההתחלתי.

 

בדקו שלציליה שלכם יש תוסף דוחה מים

חלק אינטגרלי מניקיון ורחצה הוא השימוש במים. המים שוטפים את כל הלכלוך ומסלקים את שלל הכתמים הקיימים, זאת בהנחה ומשתמשים בהם בצירוף חומרי הניקוי הנכונים. במידה ובציליה שלכם אכן יש תוסף דוחה מים, תובטח הגנה מרבית על הבד מפני לחות גם בעת הניקיון. המים עשויים לכווץ את החומר אם אין בו את התוסף המדובר, ולכן אם אתם רוצים להצליח לנקות אותו כמו שצריך וגם להאריך את חייו של הבד, חשוב לוודא את הימצאות התוסף.

 

הציליה שלכם היא אוהל? כך תנקו אותה

רבים רוכשים ציליה שמעוצבת בצורה של אוהל, כך שיוכלו לפרוש אותה גם בתנאי שטח. האתגר בפרישת ציליה בשטח חולי או בתנאי טבע הוא הלכלוך הרב שמצטבר בדפנות שלה. הדרך האידיאלית לנקות אותה היא ניעור חזק עד להתנדפות הלכלוכים. אם אתם רוצים להימנע מראש, כדאי לרכוש מההתחלה ציליית אוהל שעשויה מבד שלא סופח אליו חולות ורכיבים.

 

רשת מתוחה

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטיח ראשית
ניקוי שטיחים עם תוצאות מדהימות

בימי חורף קרים, כשכל בני הבית חוזרים קפואים מענייני היום, שטיח חמים ורך הוא בגדר חובה. יחד עם זאת, חולי ניקיון עשויים להירתע מהרעיון של להכניס שטיח לבית שכן שטיחים

שירותי ניקיון
מי מחפש שירותי ניקיון?

סיימתם יום עבודה מפרך, אתם עולים במעלית ובכניסה מרגישים שדרכתם על משהו דביק. הדביקות מובילה היישר אל דלת היציאה לבניין ומשם לחדר הזבל. ברור ששקית טפטפה והשכן לא שם לב.