מהו ביטוח לטווח קצר?

רבים מאתנו מכירים מקרוב בסוגי הביטוחים שמוצעים לנו לטווח רחוק. שכן, אלה משמשים אותנו על בסיס יום יומי. בירור שערכנו בנושא העלה שמעטים הם האנשים שיודעים שישנם ביטוחים שמתאימים לטווח קצר בלבד. אלה מתאימים למצבים ספציפיים שיוצגו באופן מפורט במדריך זה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתכירו בביטוחים אלה, כדי שתוכלו לבחור בהם בעת הצורך.

 

סוגי הביטוחים הנפוצים שמוצעים לטווח קצר

יש מספר רב של ביטוחים שמתאימים לטווח קצר. המטרה שלהם היא לאפשר לכם לצאת מהשגרה וקבל את תחושת הביטחון הדרושה לכם. בחרנו להתרכז ב – 2 הביטוחים הנפוצים ביותר שאסור לכם לפספס:

  1. ביטוח דירה
  2. ביטוח נסיעות

ביטוח טווח

אפשרות מספר 1 – ביטוח דירה

בחרנו להציג תחילה את הביטוח הנפוץ ביותר שנעשה על ידי מי שמסבלטים את הדירה שלהם לתקופה קצרה. מדובר לא פעם במי שמחזיקים בדירת AIR BAB  או אחרים שיוצאים לטיול שאורך מספר חודשים בחו"ל. אלה רוצים לחזור לאחר זמן מה לביתם, בידיעה שתהיה להם הגנה פיננסית. שכן, זו תאפשר להם לחזור הביתה מבלי להתמודד עם הוצאות שבאות לידי ביטוי בעקבות נזקים שהתבצעו על ידי האורחים ששהו במקום. נציין שתרחיש זה יכול לבוא לידי ביטוי לאחר יצירת קשר עם חברת ביטוח מוכרת שתמכור להם ביטוח דירה לטווח קצר שיקנה את השקט הנפשי הדרוש.

 

אפשרות מספר 2 – ביטוח נסיעות

חוק ביטוח הבריאות הממלכתי בא לידי ביטוי בגבולות מדינת ישראל. לכן, כל יציאה מגבולות הארץ, מצריכה כיסוי רפואי שיינתן כחלק מביטוח נסיעות לחו"ל. כאמור, מדובר בביטוח שניתן לזמן קצר, בהתאם לצורך. כך שתוכלו ליצור קשר עם החברה המבטחת ולציין בפניה את טווח התאריכים שבהם תזדקקו לביטוח. נבקש להדגיש שעליכם לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר, בהתאם לסוג הטיול. כך שאם אתם יוצאים לטיול שכולל פעילות אתגרית לצורך הדוגמא, עליכם להוסיף את החלקים הבאים לפוליסה שלכם:

  • איתור וחילוץ
  • הטסה רפואית
  • כבודה
  • הטסת חירום לבן משפחה וכו'

 

סקר שוק – הדרך הטובה ביותר לבחירה בביטוח לטווח קצר

בחירה בביטוח לטווח קצר אינה עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך היכרות מעמיקה עם חברות הביטוח הטובות ביותר שקיימות בשוק. חשוב שתכירו בעובדה זו ותבצעו סקר שוק מעמיק בנושא. אם אינכם יודעים מאיפה להתחיל, כדאי שתדעו שיש כמה פלטפורמות זמינות שירכזו בפניכם את חוות הדעת העדכניות והמהימנות בתחומי הביטוח, לדוגמא:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • פורומים
  • רשתות חברתיות

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז את המידע הרלוונטי שנוגע לביטוחים שמתאימים לטווח קצר. בשלב זה אתם מכירים בנושא באופן נרחב, כך שתוכלו לבחור את הביטוח המתאים לכם ביותר לכל מצב. נאחל שתדעו תמיד לבטח את עצמכם, כדי שיהיה לכם גב כלכלי בטוח.

ביטוח

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משרד נקי
ניקיון משרדים – איך לייעל את התהליך

שירות של ניקיון משרדים אשר נעשה ע"י חברה מקצועית יכול לאפשר ולסייע בייעול תהליך הניקיון במשרד שלכם. כיצד בוחרים חברת ניקוין מקצועית ומהם הדגשים החשובים? להלן כל הפרטים. ניקיון משרדים

אמן חושים ירון זיגי
הפסיכולוגיה של הזיכרון החושי במופעי מנטליזם

מופעי מנטליזם כבשו את הקהל במשך מאות שנים, הותירו אותם נדהם ומטיל ספק בגבולות התפיסה וההכרה האנושית. בין הטכניקות השונות המשמשות מנטליסטים, השליטה בזיכרון החושי ממלאת תפקיד מרכזי ביצירת חוויות