סודות הניקיון של ארונות המטבח

בית נקי הוא לא בית שהרצפה שלו מבריקה, כי ניקו אותה רגע לפני שהאורחים הגיעו, אלא בית שגם החללים הנסתרים שלו נקיים ומצוחצחים, כמו ארונות המטבח למשל. רוב האנשים מנקים את ארונות המטבח רק לפני פסח או לפני אירוע אחר שדורש מהם לנקות את הבית, אבל זה לא מומלץ כלל. ראשית כי רהיטים שלא מתנקים לעיתים תכופות נהרסים כתוצאה מכך. ושנית כי לכלוך שנשאר לאורך זמן הוא לא היגייני, לא אסתטי ועלול להפוך ללכלוך שלא ירד גם עם חומרי ניקיון מעולים.

 

הניחו נייר על המדפים ובתוך המגירות

הטיפ הראשון שלנו לשמירה על ניקיון של ארון שירות למטבח הוא להניח נייר על המדפים ובתוך המגירות. נייר עדין, אפילו בעל ריח טוב אם אתם רוצים לקחת את הניקיון והאסתטיקה צעד אחד קדימה, לא יפגע בנראות של הארון ולא בנוחות השימוש בו. כמו כן, הוא יהפוך את הניקיון לקל יותר כי כל הלכלוך יצטבר עליו וכך לא תצטרכו לנקות את הארון עצמו בצורה מאוד יסודית.

 

שימוש בחומרי ניקוי מתאימים

חשוב לנו לציין שלא כל חומר ניקוי מתאים לכל רהיט. לא לחינם מיוצרים המון סוגים של חומרי ניקוי, כי כל חומר מתאים לרהיט אחר – רהיט עץ, רהיט פורמייקה, רהיט זכוכית או רהיט ברזל – כל אחד מהם זקוק לחומר ניקוי אחר. למשל – אם יש לכם ארון מטבח מעץ כדאי לכם להשתמש בחומרי ניקוי שמזינים את העץ ולא פוגעים בו. אם חומר הניקוי יתאים זה ישמור על הרהיט לאורך זמן.

 

הקפידו על ניקיון בכל שבוע

אולי זה נשמע לכם מטורף – מי יכול להספיק לנקות את ארונות המטבח בכל שבוע?! אז אנחנו יכולים להגיד לכם שהכול עניין של הרגל. אם אתם תנסו לסגל לעצמכם את ההרגל הזה לאט לאט, אתם תראו איך הבית שלכם הופך לנעים יותר ומזמין יותר. למעשה אין פתרון קסם שימנע מכם לנקות את הבית שלכם. בנוסף, אנו מציעים למי שקשה לו לנקות את הבית להשקיע כסף בעוזרת בית, כי על ניקיון לא מתפשרים.

 

איפה כדאי לקנות ארונות מטבח?

ארונות שירות למטבח תוכלו למצוא באתרי אינטרנט של חברות שיש להם רהיט זה. באתרים תמצאו מגוון רחב של מוצרים, צבעים, גדלים, חומרים וטקסטורות – לכן אנו ממליצים לכם לחשוב מראש על מה בדיוק אתם צריכים למטבח, אחרת תתבלבלו.

 

סיכום

ארון שירות למטבח הוא בדרך כלל פתרון טוב לאחסון של דברים, וחשוב שתדעו איך לשמור עליו ולנקות אותו היטב – נסו להשתמש בניירות ששומרים על מדפים ומגירות, לנקות בכל שבוע את ארונות המטבח באופן יסודי ורכשו מוצרי ניקוי שתואמים לסוג הארון שלכם. תוכלו למצוא ארונות שירות מעולים באתרי אינטרנט שונים, כמו בקישור שהוצג לעיל.

מטבח

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חברת ניקיון
איך מוצאים חברת ניקיון אמינה?

רוצים בית מבריק יותר מאי פעם בלי המאמץ של לנקות? הזמינו עוד היום את המנקים הכי טובים בשוק עד הבית.    איפה מוצאים חברת ניקיון מומלצת- חברות ניקיון מומלצות הן

שלוש מיטות
איך לנקות מיטת קומותיים בצורה יסודית

ניתן להכריז ברוב קולות כי חדרי ילדים הם מהחדרים המלוכלכים ביותר בבית. אוכל שנשכח בתיקים, צבעים, טושים, נצנצים, פלסטלינה ועוד רשימה ארוכה של גורמי לכלוך וסכנה גורמים לחדרי השינה להיות