הטרנדים המסתמנים עבור כסאות בר לשנת 2022

פינת בר בבית תמיד הייתה ותמיד תהיה הפינה הכי שיקית שאפשר למצוא בבית.

היא מאפשרת לשבת בנוחות, עם מחשב, קוקטייל או שתיה חמה ולתפוס כמה רגעים של שקט.

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם כבר יודעים את כל הפרטים הללו, אבל לא בטוח שאתם יודעים מהם הטרנדים שמסתמנים עבור כיסאות בר לשנת 2022.

רוצים לדעת מהם? תקראו את השורות הבאות ותגלו את כל מה שאתם חייבים לדעת.

 

  1. צבעים נועזים

אם כשאתם חושבים על כיסאות בר, אתם כנראה חושבים על כיסאות סטנדרטיים בעיצוב עץ ואתם לא טועים. אלו כיסאות העץ של השנים הקודמות. בשנת 2022 אתם צפויים לגלות כיסאות אחרים, בצבעים נועזים יותר ממה שהכרתם עד היום. כיסאות הבר של 2022 מאופיינים בצבעים הבאים:

  • אדום בוהק
  • צהוב חלמון
  • ירוק דשא וכו'

זהו יתרון משמעותי עבור מי מכם שתכננו לצבוע את הכיסאות באופן עצמאי (כך אנחנו עשינו בעבר כשגילינו שאין כסאות בר צבעוניים).

 

  1. שילובי צבעים

אם אתם חובבי צבעי העץ, אתם יכולים להיות רגועים. תוכלו למצוא כסאות בר בצבעים משולבים. מה הכוונה? תוכלו למצוא כיסאות בר עם רגליים מעץ ומושב צבעוני או ההפך – כיסאות בר עם רגליים צבעוניות ומושב צבעוני. כן, אתם לא טועים, שנת 2022 הולכת להביא לכם צבעוניות עזה לבית. אנחנו כבר הצטיידנו בשטיחים צבעוניים שיתאימו לכיסאות הבר החדשים שרכשנו.

 

  1. עיצובים מפלסטיק

אפשר לומר שמעצבי כיסאות הבר חשבו על כל האוכלוסיות השונות כשהם התחילו לעצב את הריהוט לשנת 2022. כך שאם אתם לא אנשי העץ ואתם מעדיפים דווקא כסאות פלסטיק, אתם יכולים למצוא גם כיסאות בר מפלסטיק. כאלו שמתאימים בין היתר לשימוש חוץ, למשל, עבור המיקומים הבאים:

  • גינה פנימית
  • חצר
  • פינת זולה על המרפסת
  • גג ועוד

לעיצובי הפלסטיק יש יתרון משמעותי, שכן הם גם קלים לנשיאה וניתן להעביר אותם ממקום למקום (מתאים במיוחד עבור מי מכם שמארחים באופן קבוע).

 

  1. גובה משתנה

זה לא משנה מה הקשר בין דיירי הבית. כך שבין אם אתם בני זוג, שותפים או בני משפחה בעלי גובה שונה, אתם יכולים למצוא יתרון משמעותי בכיסאות בר בעלי גובה משתנה. כן, שנת 2022 פונה לכל האוכלוסיות ולא רק מבחינת העיצוב, אלא גם מבחינת הנוחות (אפשר לראות את זה גם בסעיף הקודם). שימוש בכיסאות בר עם אפשרות לשינוי גובה המושב תאפשר לכל אחד מבני הבית למצוא את הגובה המתאים לו ביותר וליהנות מישיבה נוחה מותאמת אישית.

 

סיכום

עד כאן כל הטרנדים המסתמנים עבור כיסאות בר לשנת 2022. כעת, אתם יודעים שהטרנדים צבעוניים, עזים, נוחים ומתאימים לכל אחד ואחת, כך שנותר לכם רק לבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר. מאחלים לכם בחירה מהנה.

מטבח

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מייבש ידיים
החשיבות של מייבש ידיים

מייבשי ידיים הפכו כבר ממזמן להיות חלק אינטגרלי בשירותים ציבוריים ובמלתחות, ובשנים האחרונות התקנתם גם בבתים פרטיים צוברת תאוצה מרשימה. אך מה היא למעשה החשיבות של מייבשי הידיים, ומה הופך

איך מנקים ספה מבד רחיץ
איך מנקים ספה מבד רחיץ

ספות ביתיות הן לא רק מקום להירגע ולהירגע אלא גם השקעה גדולה בחלל המגורים שלכם. עם הזמן, ספות העשויות מבד רחיץ עלולות לצבור לכלוך, כתמים וריחות לא נעימים. ניקוי קבוע