מדיח כלים סימנס – עוצמת שטיפה וניקיון מעולם אחר

ככל שאנו מתקדמים לכיוון המודרניזציה והחדשנות, אנחנו רואים גל פתאומי של שימוש מוגבר בטכנולוגיה כדי לפשט את המשימות היומיומיות שלנו.

והמטבח אינו עומד מאחור כאשר צומחים עם הזמן מטהרי מים בשליטת סמארטפון, מיקרוגלים חכמים ועוד.

ובשביל להרשות לעצמנו אורח חיים כזה, אנו עובדים קשה ביום ובלילה ואין לנו הרבה זמן לביצוע משימות הבית.

למשימות כאלה, אנו שוכרים מנקות, שכבר לא מהוות אופציה אמינה להיות תלויים בה, וגוזלות כסף רב. זו הסיבה שאנחנו כל כך צריכים מדיח כלים. כי גבר או אישה מודרניים לא יכולים לבזבז את זמנם על שטיפת כלים. אם אין לך הרבה מושג לגבי האפקטיביות או הקלות שמדיח כלים מביא, המשך לקרוא ותלמד הכל על מדיח כלים סימנס – המדיח העוצמתי והמוביל בשוק.

 

סקירת מדיח כלים של סימנס (SN25L882EU)

סימנס היא אחת החברות המובילות והאיכותיות ביותר בכל הנוגע למדיח כלים. מוצרי סימנס נחשבים למוצרי פרימיום בתעשייה וברוב המטבחים המודרניים בישראל. במאמר הבא אנחנו נבחן את המודל ID SN25L882EU – מדיח כלים חזק מבית סימנס.

הוא מגיע עם תכונות ייחודיות ושימושיות שונות כמו varioSpeed, iQdrive, סלvarioFlex varioDrawe, rackMatic, אפשרות ייבוש ועוד. נרחיב על כל התכונות הללו בהמשך. מדיחי הכלים של סימנס מצוידים במנוע אינדוקציה iQdrive מבית סימנס, שאינו משמיע קול כלל וגם חסכוני באנרגיה. המגנט הקבוע בתוך המנוע מסיר את כל החיכוך, ומבטיח פחות בלאי, פחות רעש ופחות אובדן אנרגיה.

 

התכונות של מדיח הכלים של סימנס

  1. מנוע אינדוקציה iQdrive

כפי שהסברנו לעיל, המנוע של סימנס iQdrive הוא כמו מטוס שקט יותר ומבטיח יעילות אנרגטית גבוהה יותר. המגנט הקבוע בתוך המנוע מסיר את כל החיכוך, ומבטיח פחות בלאי, פחות רעש ופחות אובדן אנרגיה.

 

  1. מערכת הגנת מים aquaStop עם אחריות

בדומה לדגמי מדיח בוש, גם למדיח של סימנס יש תכונת aquaStop שמונעת נזקי מים (דליפות מצינור הכניסה או מהמכונה). סימנס מבטיחה שמערכת אבטחה זו לעולם לא תיכשל לאורך כל חיי המדיח.

 

  1. תוכניות אוטומטיות

בכל פעם שאתה בוחר תוכנית אוטומטית לניקוי כלים, מידע כלשהו נאסף על ידי AquaSensor כמו גם על ידי חיישנים אחרים והנתונים מועברים ישירות ליחידת הבקרה iSensoric. בהתאם לכך מדיח הכלים מתאים אוטומטית את מחזור השטיפה ללכלוך שעל הכלים.

 

  1. פיזור יעיל של חומרי ניקוי

מדיח הכלים של סימנס מבטיח שימוש מקסימלי בחומרי הניקוי. סילון מים בלחץ גבוה ממיס במדויק את חומר הניקוי במים ואז מפיץ את המים באופן אחיד בכל המכונה.

 

  1. RACKMATIC ומערכת קיפול

rackMatic – עוזר בהתאמת גובה הסל העליון. הוא יכול להתאים את הגובה לעד 3 רמות.

מערכת קיפול – חלקי המדיח מתקפלים בנוחות. זה עוזר בהעמסה והצבה של מגוון כלים.

 

כוסות

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנקה מקצועית
מה היא חברת ניקיון מומלצת

שמתם לב שלמרות כל הניסיונות שלכם אתם לא באמת מצליחים לנקות את המשרד על בסיס קבוע? רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהמשרד כן יהיה נקי, מזמין ונעים לעבודה?

פינת ישיבה
כיצד ניתן לשמור על בית נקי לאורך זמן?

לאחרונה גילינו שלא רק אנחנו מוטרדים מהאבק והלכלוך שמצטבר בבית שלנו בן רגע. לעיתים נדמה לנו שאנו לא מנקים מספיק טוב. שכן, לאחר כמה ימים מהניקיון היסודי (כביכול) שערכנו, אנו

רהיט
סודות הניקיון של ארונות המטבח

בית נקי הוא לא בית שהרצפה שלו מבריקה, כי ניקו אותה רגע לפני שהאורחים הגיעו, אלא בית שגם החללים הנסתרים שלו נקיים ומצוחצחים, כמו ארונות המטבח למשל. רוב האנשים מנקים

בית מזוזה
איך מנקים בית מזוזה?

כחלק מכל בית בישראל מקפידים לשים מזוזה, שתשמור על הבית ועליכם. יש אנשים שנוהגים שלים מזוזה רק בכניסה לבית ויש כאלה שנוהגים לשים בכל חדר שיש בבית. כך או כך