מהפכה בחצר: כך תהפכו את החצר הסתמית לגינה שלא תרצו לצאת ממנה

מי שעיצבו בעבר את החצר שלהם מחדש, יודעים שמדובר בהליך שמצריך היכרות עם כמה רהיטים ואקססוריז שיביאו לשינוי מרענן. במדריך הנוכחי תוכלו לגלות איך אפשר להפוך את החצר הסתמית לגינה משודרגת שתגרום לכם להישאר בה לזמן ממושך.

 

השלב ה – 1 שיאפשר לכם להפוך את החצר הסתמית לגינה מרהיבה:  עריכת מדידות

אי אפשר לכתוב מדריך מעמיק שיציג בפניכם את הדרך הנכונה להפיכת החצר לגינה מרהיבה מבלי לציין את השלב החיוני ביותר – שלב המדידות. אתם צריכים למדוד תחילה את החצר ולתכנן איפה תציבו כל דבר. קחו בחשבון שבהמשך נמליץ לכם להוסיף את הפריטים הבאים:

  • שולחן קפה
  • כיסאות שיזוף
  • פתרון הצללה

כך שתצטרכו לערוך מדידות שנוגעות לאזורים שבהם יונחו הפריטים הללו.

ריהוט גן

השלב ה – 2 שיאפשר לכם להפוך את החצר הסתמית לגינה מרהיבה:  חידוש רהיטים קיימים

בשלב השני אתם צריכים לחדש את הרהיטים הקיימים. כן, כן, שמעתם נכון. אנחנו כאן כדי לחסוך לכם כסף ולאפשר לכם להשתמש ברהיטים הקיימים. עליכם ליצור קשר עם חברה שמתמחה בכל הנוגע לחידוש של ריפוד לריהוט גן. שכן, זו תאפשר לכם לבחור בבדים המתאימים לכם ביותר.

 

השלב ה – 3 שיאפשר לכם להפוך את החצר הסתמית לגינה מרהיבה:  הוספת שולחן קפה וכיסאות שיזוף

בשלב זה צריכים להיות לכם כבר טלפונים של חברות שעוסקות בכל הנוגע להליכי ריפוד לריהוט גן לפי מידה. כך שנותר לכם לפתוח קטלוגים שיש בהם ריהוט לגן ולהסתכל על שולחנות הקפה וכיסאות השיזוף שמוצעים בהם. ההמלצה שלנו היא לשים לב לצבע הדומיננטי שנבחר לריפוד הרהיטים הקיימים. שכן, כך, תוכלו לבחור את השולחנות והכיסאות התואמים ביותר.

ריהוט גן

השלב ה – 4 שיאפשר לכם להפוך את החצר הסתמית לגינה מרהיבה:  הוספת פתרון הצללה

השלב הרביעי יאפשר לכם להפוך את החצר למקום שהוא לא רק יפה, אלא גם נעים לישיבה. אם תרצו לשבת בגינה לאורך כל השנה, כדאי שתכירו בפתרונות ההצללה השונים. שכן, יש פתרונות שמתאימים לימי הקיץ החמים, כמו פרגולת עץ. בעוד יש פתרונות הצללה שמתאימים לימי החורף הקרים והגשומים.

מדובר בפתרונות שעשויים במרבית המקרים מחומרים עמידים במים, כמו פלסטיק ו – PVC. שימו לב שהבחירה בפתרון ההצללה צריך גם כן להיות קשור מבחינה עיצובית לפריטים האחרים שבחרתם בשלבים הקודמים. כך תוכלו לעצב את הגינה שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הדרך המהירה ביותר לעיצוב החצר מחדש. כעת, יש בידיכם את כל האינפורמציה, כך שנותר לכם רק ליישם ולהביא למהפכה משמעותית בחצר. לנו נותר רק לאחל לכם שתעשו זאת על הצד הטוב ביותר. אתם מוזמנים לחזור לכאן ולשתף אותנו בתוצאות. מי יודע? אולי נשתף את התמונות של הגינות שלכם במדריך הבא שנעלה לרשת.

ריהוט גן

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם