יתרונות מכשיר ה FreshCUP

מדיח כלים קטן FreshCUP הוא פטנט ייחודי אשר נהגה על ידי ממציא ישראלי לאור הרגשת הצורך המשמעותי בכלים שיעברו ניקוי מהיר ומידי במשרדים. למעשה, מדובר במדיח כלים קטן ומעוצב אשר ניתן למקם בכל חלל. המדיח הקטן מאפשר לשטוף כוסות וסכו"ם תוך 30 שניות ועושה זאת תוך השמדת 99.9% מהחיידקים וסיוע בשמירה על האקולוגיה.

 

במדיח כלים קטן מסוג FreshCUP

מדיח כלים מסוג FreshCUP הוא מדיח כלים חדשני, מעוצב היטב וקל לתפעול. השימוש בו כה קל עד כי חברות רבות במשק בחרו להכניס אותו למשרדיהם במטרה שהעובדים יקבלו כלים נקיים ומטוהרים וישמרו את הסביבה. בין חברות אלו ניתן למצוא את בנק יהב, מגל, אינטל, בתי השקעות ומשרדים ממשלתיים. במסגרת מאמר זה נרצה למנות מספר יתרונות משמעותיים שמדיח כלים קטן FreshCUP יכול לספק לכם:

 

1.      שמירה על הבריאות

כאשר שוטפים כלים ידנית, לעיתים לא נפטרים מהחיידקים הפוגעניים ובטווח הרחוק הדבר עשוי לגרום למחלות והשפעות בריאותיות שונות. טכנולוגיית ה-BioCleaner של FreshCUP נועדה לענות על בעיה זה ומספקת פתרון אשר משמיד בקטריות וחיידקים תוך כדי ניקוי והבקרה. טכנולוגיה זו מאושרת על ידי רשויות הבריאות ברחבי העולם. כך, ניתן למצוא את המכשיר במדינות רבות כגון סין, אוסטרליה, ארצות הברית, דרום אפריקה, הולנד צרפת ועוד.

 

2.      חסכון בהוצאות הרכש של הארגון

במידה שמדובר בארגונים, ניתן לראות כי רכישת מדיח כלים קטן FreshCUP למעשה מסייע בטווח הרחוק בהורדת עלויות תפעול מכיוון שהוא מסייע בהימנעות משימוש בכוסות, צלחות וכלי פלסטיק פלסטיק. ממחקר מעמיק בתחום ניתן לראות שעבור כל עשרה עובדים יעשה חיסכון של כ-250$ בשנה. כמובן, שככל שמספר אנשים זה נעשה גבוה יותר, החיסכון משמעותי ועשוי להגיע לאלפי דולרים בשנה, סכום לא מבוטל אשר ניתן להפנות ליעדים אחרים של החברה.

 

3.      הסתכלות על הטווח הארוך

אמנם, מכשיר FreshCUP עשוי להיראות מעט יותר יקר ממדיחים קטנים אחרים אשר נרכשים על ידי משרדים ואנשים פרטיים. עם זאת, במונחי תמורה עבור הכסף, מדובר בחיסכון משמעותי למול המתחרים. כך, מדובר על פתרון חכם, עמיד וחסכוני אשר מסייע בשטיפת הכלים במשרד. במסגרת כך, יש צורך רק במחסנית אחת עבור 1,000 כוסות. הדבר אף מאפשר לפנות ארונות ולהפחית משמעותית את השימוש במוצרים חד פעמיים.

 

4.      מתאים לכל חלל

אמנם הפתרון מושלם למשרדים, אך הוא רלוונטי לכל לקוח – במיוחד לזוגות או משפחות קטנות אשר גרות בחללים צפופים ולא יכולות לרכוש מדיח כלים גדול. כך, ערימות הכוסות והכלים הבלתי נגמרים שיש לכם בכיור ייעלמו במהירות.

 

לסיכום

מדיח כלים קטן מסוג FreshCUP הוא פתרון מושלם לכל משק בית או משרד אשר מעוניין בפתרון מהיר, יעיל ונוח עבור שטיפת הכלים המצויים בכיור שלו. הפתרון מאפשר לשמור על הסביבה, לשמור על הבריאות ואף לחסוך כסף רב. כל זאת, תוך ביצועים שמגיעים למהירות של כלים שטופים ב-30 שניות בלבד. מומלץ מאד!

כלים מלוכלכים

 

תוכן עניינים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספוג
איך לנקות כתמים מחולצות מכופתרות

במדריך זה אעשה סקירה קצר של טיפים לניקיון כתמים שיכולים להצטבר על חולצות מכופתרות בעקבות אירועים שונים או טעויות יום-יומיות. הטיפים האלו יכולים לשמור על החולצות שמישות לאורך הרבה זמן

מייבש ידיים
החשיבות של מייבש ידיים

מייבשי ידיים הפכו כבר ממזמן להיות חלק אינטגרלי בשירותים ציבוריים ובמלתחות, ובשנים האחרונות התקנתם גם בבתים פרטיים צוברת תאוצה מרשימה. אך מה היא למעשה החשיבות של מייבשי הידיים, ומה הופך

מזרון
2 דרכים מקובלות לניקוי שתן ממזרונים

הרבה הורים מכירים את הסיפור, וגם אנשים רבים אחרים, בריחת שתן במהלך הלילה זה לא דבר נעים בכלל. אך מעבר למקלחת, החלפת הבגדים והחלפת המצעים, חייבים לזכור לנקות את המזרן